همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: اکنون باتلاش کارکنان و پژوهشگران این قرارگاه، سیستم‌های موشکی، شنود الکترونیکی و سیستم‌های راداری ما چندین برابر شده‌اند و ما می‌توانیم با تهدیدات روز دنیا مقابله کنیم.

 فرزاد اسماعیلی

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از 33 پژوهشگر برتر پدافند هوایی در نخستین جشنواره تکریم پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره تکریم از پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) نیز توضیح داد و گفت: این نخستین جشنواره تکریم از پژوهشگران برتر است که هم برای کارکنان وظیفه و کارکنان پایور این قرارگاه برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اضافه کرد: نزدیک به 9 سال است که از تشکیل و تاسیس قرارگاه پدافند هوایی می گذرد که در این سال ها برکات حاصل شده دستاورد همین پژوهش‌ها بوده است.

امیر سرتیپ اسماعیلی اظهار کرد: در قرارگاه پدافند هوایی بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا به سه بخش، دقت ویژه ای کرده ایم؛ یک بخش حامیان پژوهشگران است؛ بخش دیگر خود پژوهشگران هستند که باید خود را همرزمان قرارگاه پدافند هوایی بدانند و این امر محقق شده است.

وی افزود: بخش سوم یعنی آنچه که برای پرواز قزاقستانی رخ داد و آنچه که برای کوادکوپتر بالای سر مجموعه شهید مطهری در تهران بزرگ رخ داد همه حاصل دست رنج های پژوهشگران قرارگاه پدافند هوایی است.

کد خبر 357635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha