همشهری آنلاین: جمعی از سفرا و وابستگان نظامی کشورهای خارجی از نمایشگاه اقتدار سپاه در عرصه سازندگی بازدید و از نزدیک در جریان گوشه ای از اقدامات و فعالیتهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در عرصه سازندگی ایران اسلامی قرار گرفتند.

بازدید

به گزارش سپاه نیوز، در جریان این بازدید، سفرا و وابستگان نظامی کشورهای خارجی با حضوردر غرفه های «نفت، گاز و پتروشیمی»، «بنادر و سازه های ساحلی»، «معادن»، «بازسازی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «حمل و نقل»، «انرژی های نوین»،«ابنیه خاص»و «آب و نیرو» در جریان روند اجرای پروژه های ملی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در حوزه های مختلف قرار گرفتند.

سفیرکشور کره جنوبی، سفیر جمهوری آذربایجان، وابستگان نظامی کشورهای سوریه، آذربایجان، لهستان، اوکراین، قزاقستان، پاکستان، هندوستان، اندونزی، ترکیه و نیز کاردار سفارت ونزوئلا و دستیار سفیر ایتالیا از جمله بازدید کنندگان نمایشگاه اقتدار سپاه در عرصه سازندگی بودند.

نمایشگاه اقتدار سپاه در عرصه سازندگی که همزمان با برگزاری دوازدهمین همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در 12 عرصه با 38 موضوع تخصصی و 4 موضوع دانشی فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) را به نمایش گذاشته، 22 آذر ماه با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد.

در مدت برگزاری این نمایشگاه جمع کثیری از مقامات و مسوولان لشکری و کشوری از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون اول و جمعی از وزرای دولت از آن بازدید و در جریان روند اقدامات و فعالیتهای سپاه در عرصه سازندگی کشور قرار گرفته اند.

کد خبر 357836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha