همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بهره گیری از تاکتیک های جدید در رزمایش ولایت ۹۵ خبر داد.

 حبیب ‌الله سیاری

به گزارش نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری با اعلام این مطلب، گفت: رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 ماه آینده (بهمن 95) در منطقه ای وسیع در آب‌های جمهوری اسلامی ایران و آب‌های بین‌المللی در شمال اقیانوس هند، برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: در رزمایش امسال، نیروی دریایی ارتش در نظر دارد که از تاکتیک‌های جدید و به روز بهره برده و برای نخستین بار، تاکتیک‌های نبردهای نوین در حوزه های مختلف را به نمایش بگذارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این رزمایش از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نداجا قرار است که در آن، از سلاح‌ها و تجهیزات نوین، به‌روز و جدیدی رونمایی کند که تاثیر بسزایی در توان این نیرو دارد.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه توان نداجا در حوزه موشکی، دست بلند این نیرو در مقابله با هر گونه تهاجمی بوده و هست، تاکید کرد: در رزمایش امسال، انواع موشک‌ها تست عملیاتی شده و به سوی اهداف شلیک خواهند شد.

وی اضافه کرد: از جمله دیگر مواردی که در این رزمایش انجام خواهد شد، حضور بالگردها و هواناوهایی است که به دست متخصصان داخلی و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در نیروی دریایی ارتش مورد تعمیرات اساسی قرار گرفته ‌اند.

کد خبر 357984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha