همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: تکن ۷ (Tekken ۷) یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای از مجموعه بازی‌های تیکن که توسط باندای نامکو انترتینمنت و ۳۱ ماه مارچ منشتر می‌شود.

تیکن

تيكن 7 در سبك مبارزه‌اي است و طبق گفته سازندگان این بازی؛ تغیير و تحولات زیادی در طراحی این بازی انجام شده و حتي اين تغييرات در گیم پلی مبارزه‌ای و گرافیکی آن به شدت محسوس بوده ضمن اينكه طراحی گرافیکی این بازی توسط موتور قدرتمند unreal 4 انجام شده است.

از مزایای این بازی برای کنسول‌های بازی وجود تعداد حالت‌های زیادی برای تنوع بازی در طی خط اصلی داستان بازی است. همانند نسخه‌های پیشین، تيکن ۷ بر روی مبارزات ۱ به ۱ تمرکز خواهد کرد و از مبارزات تیمی و ۲ به ۲ در این نسخه استفاده نخواهد شد.

دو مکانیزم جدید به این بازی اضافه شده‌اند؛ اولی سیستم ریج آرت (rage art) نام دارد که هنگامی که سلامتی بازیکن به وضعیت بحرانی برسد، به بازیکن این اجازه را می‌دهد تا چندین فنون غیر قابل دفاع را اجرا کرده (که تقریباً معادل ۴۰ تا ۸۰٪ بسته به نوع ضربه و شخصیت انتخاب شده) از سلامتی حریف کسر خواهد کرد.

دومین سیستم پاورکراش (power crash) نام دارد که این مکانیزم نیز به بازیکن این قابلیت را می‌دهد که حتی در هنگام ضربه خوردن از حریف، حرکات و حملهٔ خود را ادامه دهد، اگرچه ضربات حریف هنوز باعث کاهش سلامتی بازیکن می‌شوند.

تیکن

تیکن

کد خبر 358135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha