همشهری آنلاین: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز دوشنبه با صدور پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، بیان کرد: سوابق درخشان وی با توجه به زحمات فراوانی که در راه به ثمر نشستن انقلاب و ارتباط بسیار وسیعی که با امام داشته و خدمات وی به مردم متعهد ایران در پست هایی که به عهده گرفته بودد، بر هیچ کس مخفی نیست.

آیت الله حسین نوری همدانی

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی، در این پیام آمده است: خبرناگوار ارتحال عالم مجاهد و مبارز نستوه آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تالم شدید اینجانب گردید؛ وفاداری او به انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب تا آخرین لحظات عمر همچنان تداوم داشت؛ اینجانب شخصا در حوزه علمیه قم سابقه ممتدی با ایشان داشتم و از نزدیک شاهد مبارزات ایشان علیه رژیم ستمشاهی بودم.

آیت الله نوری همدانی دراین پیام اضافه کرده است: امروز که با مشیت الهی آن برادر عزیز به لقاء الله پیوسته، ملت وفادار به امام و رهبر معظم انقلاب در تجلیل از مقام ایشان در تشییع جنازه و مجالسی که تشکیل خواهد شد یک بار دیگر وحدت و اتحاد خود و پشتیبانی از نظامی را که با زحمات ملت شریف و امثال ایشان به وجود آمده است در برابر چشم بدخواهان و تفرقه افکنان به نمایش خواهد گذاشت و بار دیگر دشمنان را ناامید خواهد کرد.

دراین پیام آمده است: اینجانب درگذشت این فقید سعید را به پیشگاه ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و حوزه های علمیه و بیت معزی و به همه ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مجلس خبرگان رهبری و غیره از جمله سوابق آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری در انقلاب اسلامی است.

کد خبر 358255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha