پلیس سیستان و بلوچستان در تلاش است تا با شناسایی صاحب تفنگ کلاشنیکف که گلوله‌های شلیک شده از آن ۸ زن، مرد و کودک را به قتل رسانده است، راز این قتل‌عام هولناک را فاش کند.

صبح دوشنبه، دختر جواني كه در مركز بهداشت روستاي نصيرآباد در حوالي شهرستان ايرانشهر مشغول به‌كار بود راهي خانه‌هاي روستايي شد تا كارش را كه خوراندن قطره فلج اطفال به بچه‌ها بود انجام دهد. او در خانه‌ها را يكي بعد از ديگري مي‌زد و پس از پر كردن فرم‌هاي مخصوص به بچه‌ها قطره مي‌داد و راهي خانه ديگري مي‌شد.

حوالي ظهر اما زماني كه به آخرين خانه رسيد و زنگ در را زد كسي جوابي نداد. در باز بود و دختر جوان به آرامي وارد خانه شد. او هر چه صاحبخانه را صدا زد جوابي نشنيد و از آنجا كه در ورودي نيز باز بود وارد خانه شد اما با صحنه هولناكي روبه‌رو شد. اجساد چند زن و كودك دور تا دور خانه روي زمين افتاده بود و خون همه جا را پركرده بود.

دختر جوان كه وحشت‌كرده بود به سرعت ماجرا را به پليس اطلاع داد. طولي نكشيد كه تيم‌هاي عملياتي راهي محل حادثه شدند. تحقيقات اوليه نشان مي‌‌داد كه قربانيان يك مرد، 2زن و 5كودك هستند كه همگي به ضرب گلوله به قتل رسيده‌اند. در ادامه بررسي‌ها معلوم شد كه جنايت صبح‌هنگام و زماني رخ داده كه بيشتر قربانيان در خواب بوده‌اند. در اين حادثه صاحبخانه كه مردي جوان بود به همراه همسر و 2فرزندش به قتل رسيده بودند.

اجساد ساير قربانيان نيز متعلق به خواهر صاحبخانه و 3فرزند او بودند كه شب قبل در اين خانه مهمان بودند. كارآگاهان در جريان بررسي‌ دقيق محل جنايت كيف زنانه‌اي پيدا كردند كه متعلق به يكي از قربانيان زن بود. داخل كيف يك قبضه كلت كمري به چشم مي‌خورد كه در ابتدا احتمال مي‌رفت گلوله‌ها از اين سلاح شليك شده، اما با بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد كه از اين سلاح در جنايت استفاده نشده و پوكه‌هاي به‌جامانده در محل حادثه از اين حكايت دارند كه قربانيان با استفاده از كلاشنيكف به رگبار بسته شده‌اند. با اين اطلاعات تحقيقات براي افشاي راز اين قتل‌عام هولناك ادامه يافت.

مأموران متوجه شدند كه صاحبخانه شغل آزاد داشته و اين احتمال وجود دارد كه در جريان معاملاتي كه انجام داده دچار اختلاف شده و به همين دليل او و خانواده‌اش قرباني نقشه انتقام‌جويي شده‌اند. به گفته سرهنگ دوستعلي جليليان، فرمانده انتظامي ايرانشهر، هم‌اكنون چند مظنون كه احتمالا عوامل اين جنايت هولناك هستند شناسايي شده‌اند و تحقيقات براي كشف اين راز ادامه دارد.

کد خبر 358364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha