همشهری آنلاین: طی حکمی از سوی سید محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان، پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی تیم‌ ملی پاراتکواندو منصوب شد.

P.Khanlarkhani

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، سيدمحمد پولادگر طي حكمي پیام خانلرخانی، مربی جوان و باتجربه کشورمان را به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتکواندو منصوب كرد.

پیام خانلرخانی مربیگری تیم ‌ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2014 و 2016، سرمربیگری تیم شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا در سال‌های 2015 و 2016 و همچنین هدایت تیم شهرداری ورامین از سال 1391 در لیگ برتر تکواندو را برعهده دارد كه در این رویدادها تیم وی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو به طور رسمی وارد فهرست رشته‌های پارالمپیکی خواهد شد و بخشی از مدال‌های این بازی‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. اعضای تیم پاراتکواندوی کشورمان نیز برای کسب سهمیه در بازی‌های فوق و ارتقای رنکینگ خود نیازمند شرکت در مسابقات مختلف بین‌المللی می‌باشند.

در المپیک 2016 ریو مهدی پوررهنما، تنها نماینده کشورمان به همراه «ویتالی نازارنکو»، نماینده روس به صورت نمایشی به مصاف یکدیگر رفتند كه هوگوپوش ایران با نتیجه 15 بر 6 پیروز این میدان بود.

گفتني است؛ حسين مدانلو كه پيش از اين سرمربيگري تيم ‌ملي پاراتكواندو را برعهده داشت به عنوان مدير فني این تیم معرفي شد.

 

کد خبر 358407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha