پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیت آیت‌الله هاشمی با توجه به برگزاری مراسم خودجوش یادبود و بزرگداشت شادروان مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توسط قشرها، ائمه جمعه و جماعات، گروه‌های مردمی و مسوولان استانی با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر، بخاطر عدم امکان حضور در این مراسم‌ها از مردم عذرخواهی کردند.

هاشمی رفسنجانی

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مراجع محترم عظام، ائمه محترم جمعه و جماعات، استانداران و مسئولان محترم استانی، مردم شریف شهرها و روستاها، اصناف و گروه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی

آنچه در غم سنگین پدر بزرگوارمان، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، مایه تسلای خاطر است ، همدلی و همدردی های شماست که از نخستین لحظات رحلت ایشان تا کنون، به یمن همدردی ها و ابراز محبت های بی شائبه، آنی احساس تنهایی نمی کنیم و مهمتر از آن، زحماتی است که برای برگزاری مراسم تجلیل و عزاداری در شهرها و روستاهای سراسر کشور متقبل می شوید.

ادب و وظیفه حکم می کند به عنوان خانواده آن عالم ربانی و عزیز سفر کرده، برای هر مراسمی در بین شما مردم خونگرم، فهیم و زمان شناس، حضور یابیم و از ابراز این همه لطف ، محبت و احساسات، حضوری تشکر و سپاسگزاری کنیم. اما برگزاری برنامه های متعدد مشابه در تهران، قم ، کرمان و ... و هم زمانی آن‌ها، متاسفانه این فرصت را از ما گرفته و مطمئن هستیم که این عدم حضور خانواده را با بزرگواری های خویش بر ما می بخشایید. زبان و کلام ما، از جبران زحمات و پاسخ به این همه ابراز احساسات پاک شما عزیزان در سراسر کشور، قاصر و الکن است.

فرصت را غنیمت دانسته و تکرار دلنشین سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی را به یاد می‌آوریم که آنچه ایران و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور داده و خواهد داد، همراهی دینی، همدلی ملی و خط مشی اعتدال بوده و مهمتر از همه اینکه، خشنودی روحی آیت الله هاشمی رفسنجانی و رضایت قلبی ما در پرهیز از ایجاد زحمت برای مردمی است که آوازه ی وفاداری آنان به آرمان های امام، شهدا و پدر عزیزمان، مرزهای ایران را درنوردیده است.

بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی

کد خبر 358513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha