همشهری آنلاین: ستاد فرماندهی عملیات «ای نینوا ما می‌آییم» با بیان این که عملیات نظامی در ساحل چپ و بخش شرقی شهر موصل ادامه دارد، گفت: «تایس بیل مونتی» ملقب به ابوعمر هلندی فرمانده انتحاری‌های داعش در موصل به هلاکت رسیده است.

هلاکت فرمانده انتحاری های داعش در موصل | ادامه عملیات برای آرادسازی بخش شرقی

به گزارش الفرات نیوز، واحد رسانه ای جنگ با صدور بیانیه ای خبر انتشار یافته توسط برخی از رسانه های گروهی به نقل از منابع غیرنظامی و نظامی در خصوص آزادسازی کامل بخش شرقی شهر موصل را تکذیب کرد.

بنا به اعلام فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا ، امشب اسامی مناطقی که همچنان در بخش شرقی شهر در اشغال داعش بسر می برند، اعلام خواهد شد.

ستاد فرماندهی عملیات در این بیانیه، رسانه های گروهی و هر کس که بخواهد با اظهارات نادرست خود در مورد وضعیت نظامی جبهه های نبرد افکار عمومی را سردرگم کند، از انجام این کار برحذر داشت.

امروز جمعه برخی از رسانه های گروهی از آزادسازی کامل بخش شرقی شهر موصل خبر دادند.

در همین راستا نیروی هوایی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد : 'تایس بیل مونتی' ملقب به ابوعمر هلندی سرکرده و مسوول به اصطلاح گردان های عناصر انتحاری در شهر موصل در حمله هوایی جنگنده های عراق در مقر کمیته مرکزی داعش در نینوا به هلاکت رسید.

از سوی دیگر نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم زندان التسفیرات در محله الفیصلیه را به تصرف خود درآورده و به محله النصر واقع در شرق شهر موصل یورش بردند.

در همین راستا صباح النعمان سخنگوی این سازمان در یک گفت وگوی مطبوعاتی با اظهار این مطلب افزود: نیروهای ما در بسیاری از بخش های شهر موصل پیشروی چشمگیری داشته اند و همچنان به بازپس گیری مناطق اشغال شده ادامه می دهند.

النعمان خاطرنشان کرد: نیروهای ما همچنین بیش از 400 تروریست داعشی را در این نبردها به هلاکت رسانده اند.

بخش شرقی این شهر در آستانه آزادسازی کامل قرار گرفته است و داعش به منظور جلوگیری از پیشروی نیروهای نظامی عراق به بخش غربی تمامی پل های این شهر را منفجر کرده است.

کد خبر 358561

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha