همشهری آنلاین: هفته پنجم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال به پایان رسید و تیم‌های نیروی زمینی، شهرداری گرگان، دانشگاه آزاد، شهرداری اراک و لوله آ اس شیراز متحمل شکست مقابل حریفانشان شدند.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در بازی‌های انجام شده و در تالار بسکتبال آزادی تهران تیم‌های شیمیدر تهران و شهرداری اراک به مصاف هم رفتند که در پایان یک بازی نزدیک و زیبا، تیم شیمیدر موفق شد با نتیجه 85 بر 79 به برتری دست یابد.

در شیراز لوله ا اس این شهر و شهرداری تبریز رودر روی هم قرار گرفتند که تیم شهرداری تبریز و شاگردان مهران حاتمی با نتیجه 78 بر 69 صاحب برتری شدند.

پتروشیمی بندر امام، صدر نشین جدول هم در تلاش خود با دانشگاه آزاد اسلامی صاحب پیروزی 73 بر 66 شد تا همچنان طعم خوش صدر نشینی را همراه داشته باشد.

در بازی دیگر این هفته تیم‌هاي پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در سالن امام خمینی شهر گرگان به دیدار هم رفتند که تلاش این دوتیم شکست دیگری برای تیم پر طرفدار گرگانی همراه داشت و این تیم 87 بر 49 بازی را واگذار نمود.

آخرین بازی هفته را هم تیم‌های شهرداری کاشان و نیروی زمینی تهران در کاشان انجام دادند که علی‌رغم باخت تیم میزبان در نیمه اول، در نهایت این شاگردان مجید صالحی در شهرداری کاشان بودند که موفق شدند با حساب 85 بر 74 صاحب پیروزی شوند.

 

نتایج کامل بازی‌های این هفته از لیگ برتر به شرح زیر می‌باشد:

 

شهرداری کاشان 85 نیروی زمینی تهران 74

شهرداری گرگان 49 پالایش نفت آبادان 87

پتروشیمی بندر امام 73 دانشگاه آزاد اسلامی 66

شیمیدر تهران 85 شهرداری اراک 79

لوله آ اس شیراز 69 شهرداری تبریز 78

 

کد خبر 358609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha