شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی با پشت کردن به سنت دیرین شیوه اعلام فهرست نامزدهای دریافت جایزه اسکار، قصد دارد از چند ستاره عضو آکادمی برای خواندن نام نامزدها بهره ببرد.

سینما جهان

به گزارش همشهري، اين همان شيوه‌اي است كه سازمان‌دهندگان جايزه گلدن گلوب مدت‌هاست در پيش گرفته‌اند و به‌نظر مي‌رسد براي رسانه‌ها و علاقه‌مندان فيلم و سينما هم جذاب‌تر باشد. هر سال در نخستين روزهاي بهمن، رئيس و چند نفر ديگر از اعضاي آكادمي اسكار اهالي رسانه را به سالن ساموئل گلدوين تيه‌تر دعوت مي‌كردند و نام نامزدها را مي‌خواندند اما امسال ديگر خبري از اين ماجراها نخواهد بود و چند برنده و نامزد پيشين اسكار ازجمله بري لارسن، جنيفر هادسن، جيسن ريتمن، كن واتانابه و امانوئل لوبزكي در كنار شريل بون آيزاكس، رئيس آكادمي فهرست نامزدهاي 24بخش را اعلام مي‌كنند.

ضمن اينكه 2سايت oscar.com و oscars.org همزمان نام نامزدهاي 24بخش اسكار را در دسترس علاقه‌مندان قرار مي‌دهند و مراسم زنده و مستقيم از برنامه «صبح به‌خير آمريكا» در شبكه ABC روي آنتن مي‌رود. ساعت پخش مراسم اعلام نام نامزدهاي اسكار هشتاد و نهم بامداد 24ژانويه است. مراسم اهداي جوايز اسكار دوشنبه 9 اسفند در دالبي تيه‌تر لس‌آنجلس برگزار مي‌شود.

کد خبر 358710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha