همشهری آنلاین: مدیر کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در پانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان (وابستگان) این نمایندگی از پدر یک شهید مدافع حرم تجلیل شد، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی یک شغل نیست، بلکه رسالتی است که با بازنشستگی پایان نمی‌پذیرد.

محمد دهشیری

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، این مطللب را سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد دهشیری در حاشیه برگزاری پانزدهمین محفل انس و مودت بازنشستگان (وابستگان) نمایندگی ولی فقیه در سپاه که با حضور بیش از 800 نفر از بازنشستگان و خانواده‌های آنان در مجتمع فرهنگی الغدیر برگزار شد، عنوان کرد.

وی در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بازنشستگان، اعضای وابسته سپاه محسوب شده و می بایست ارتباط مستمری با آنها برقرار شود، کانون بازنشستگان نمایندگی از سال 1389 تشکیل شد.

مدیر کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در همین راستا کانون بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه با برخورداری از مدیریتهای تکریم و منزلت، فرهنگی، خدمات اداری، برنامه‌ریزی و اشراف، کارآفرینی و توانمندسازی و تربیت بدنی به ارائه خدمات به بازنشستگان محترم می‌پردازد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار دهشیری برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، برنامه‌های مذهبی فرهنگی و بصیرتی و سرکشی و دیدار با بازنشستگان را از اقدامات کانون بازنشستگان نمایندگی برشمرد و افزود: انجام امور مشاوره‌ای، ثبت خاطرات وتجربیات این یادگاران گرانقدر دوران دفاع مقدس، ثبت نام وامهای ضروری، قرض الحسنه و ازدواج فرزندان، ارائه خدمات حمایتی و اجرای برنامه‌های تفریحی و ورزشی از دیگر اقدامات این کانون است.

کد خبر 358818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha