یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

از نامدارترین و موفق‌ترین چهره‌های تئاتر امروز ایران است اما با اینکه ۸ سال از ورودش به دنیای سینما می‌گذرد، تعداد فیلم‌های کارنامه او هنوز به ۲۰نرسیده است.

هنر

حميدرضا آذرنگ كه پدر و مادري گلپايگاني دارد، در تهران به دنيا آمده و از يك تا 18سالگي در انديمشك زندگي كرده، مي‌تواند پركارترين بازيگر جشنواره سي‌وپنجم لقب بگيرد. او با 5فيلم در بخش مسابقه براي كسب جايزه رقابت مي‌كند و با «دعوتنامه» مهرداد فريد هم در بخش چشم‌انداز حضور دارد.

«آباجان» هاتف عليمرداني، «آذر» محمد حمزه‌اي، «بيست و يك روز بعد» سيدمحمدرضا خردمندان، «رگ‌خواب» حميد نعمت‌الله و «قاتل اهلي» مسعود كيميايي فيلم‌هاي آذرنگ در بخش مسابقه سوداي سيمرغ هستند. ويژگي اين فهرست پر و پيمان همكاري همزمان با فيلمسازان نسل‌هاي مختلف است؛

از حمزه‌اي و خردمندان جوان فيلم‌اولي تا كيميايي پيشكسوت و كاركشته. شايد نكته جذاب حضور او در اين جشنواره، نقشي باشد كه در رگ خواب نعمت‌الله ايفا كرده است؛ فيلمسازي كه معمولا بازيگران، بهترين بازي‌هاي خود را برايش كنار مي‌گذارند. آذرنگ با اين فهرست متنوع مخاطبان بازي‌هاي خود را به جشنواره سي‌وپنجم دعوت كرده است.

کد خبر 358826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha