همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر تلاش برای افزایش سواد فضای مجازی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب، کار بسیار دشواری است و دائما باید اقدامات دشمن در این عرصه را رصد کرد.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش پایگاه خبری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در همایش مدیران قرارگاه های فضای مجازی بسیج استان های سراسر کشور افزود: حفظ وحدت ملی، امیدآفرینی و حرکت در مسیر مواضع رهبری و جلوگیری از نفوذ تکلیف امروز همه ماست.

وی با اشاره به لزوم حفظ انسجام در بسیج گفت: فضای مجازی قطعه اثرگذاری از یک پازل بزرگ است و آن پازل حفظ انقلاب اسلامی است، نظر رهبر معظم انقلاب این است که ما باید در بسیج مدام بحث آسیب شناسی را داشته باشیم و این کار را دائم انجام دهیم.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه نگاه مدیران فضای مجازی باید معطوف به انقلاب اسلامی باشد، ادامه داد: حفظ وحدت ملی، دنبال کردن مواضع مقام معظم رهبری، حفظ خط شهدا و جلوگیری از نفوذ، وظیفه ماست اما مدیران باید علاوه بر مسائل ملی و کلان کشور، به مسائل محوری شهرستان‌ها و استان‌ها، به ارتقاء وحدت، امنیت و امید در بین آحاد جامعه کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید به نخبگان استان‌ها توجه ویژه ای داشته باشیم و در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور نخبگان برجسته و انقلابی را به مردم معرفی کنید تا مایه امید مردم باشند.

وی افزود: گاهی اوقات در فضای مجازی به بهانه انتقاد از این گروه و آن گروه، منافع ملی نشانه گرفته می شود که کاری ناصحیح است؛ امید و نشاط رکن اساسی یک جامعه است و کسی حق ندارد امید و نشاط جامعه را از آن بگیرد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در بقا حکومت‌ها، همبستگی مردم و نشاط و امید است، گفت: به مسائلی که به امیدواری مردم کمک می‌کند بپردازید، معرفی نخبگان جامعه، کشاورزان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، پزشکان، مهندسان و تلاشگران برای مردم را باید قدردانست و به مردم معرفی کرد.

کد خبر 358946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha