همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در حالی که حکومت های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می دهند، ما چاره ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است.

سید مسعود جزایری

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری پیرامون آخرین وضعیت سیستم های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین های تعریف شده با بهره گیری از توان داخلی، برنامه های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشورعزیزمان را به پیش می برند و در شرایط امروز، وضعمان از همیشه بهتر است.

وی ادامه داد: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مساله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقاء سیستم های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: هیچ رابطه ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا' مساله دفاع در مذاکرات هسته ای جایی نداشته است و مسئولین کشور و اعضاء تیم مذاکره کننده به این مساله توجه داشته و به طرف های مقابل 1+5 نیز تفهیم شده بود.

کد خبر 358947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha