همشهری آنلاین: سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فدراسیون برای باشگاه‌های فوتبال سندسازی می‌کند گفت: ما مجبوریم این اقدام را انجام بدهیم چون فوتبالمان ورشکسته است.

عابدینی

به گزارش مهر، امیر عابدینی در خصوص وضعیت باشگاهداری در ورزش و فوتبال ایران گفت: طبق قانون تجارت، فوتبال و باشگاه‌های ما ورشکسته هستند. با این وضعیت باید تیمداری را رها کنیم و در باشگاه‌ها را ببندیم چون باشگاه‌ها بدون تامین بودجه و درآمد، دیون انباشته دارند.

وی تاکید کرد: تا یک باشگاه هم می‌آید نفسی بکشد، مباحث و مسائل مختلفی مطرح می‌شود و اعضای هیات مدیره را ممنوع الخروج مي‌کنند و همین یک نفس را هم نمی‌شود کشید.

سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال یادآور شد: ما در تمام رشته‌های ورزشی دچار مشکلات عدیده هستیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده باید قوانین درآمد فوتبال، طبق قانون تجارت شود یعنی درآمد و هزینه با هم همخوانی داشته باشد؛ با این حال ما برای باشگاه هایمان سندسازی می کنیم.

عابدینی خاطرنشان کرد: می دانید چرا سندسازی می کنیم؟ چون با این کار باشگاه های بزرگ را حفظ می کنیم وگرنه آنها محروم می شوند!

وی تصریح کرد: همه باشگاه ها باید از فدراسیون حمایت شوند تا در گیر و دار بازرسی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار مشکل نشوند.

کد خبر 359292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha