همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه نباید دقت را فدای سرعت کنیم، گفت: تمام تلاشمان این است که هرچه سریع‌تر پیکر شهدای آتش‌نشان را پیدا کنیم.

تخریب ساختمان پلاسکو

به گزارش ایسنا، شریف‌زاده با بیان اینکه خبر جدیدی از شهدای آتش‌نشان و مفقودین حادثه ریزش ساختمان پلاسکو نداریم، گفت: از تمام سازمان‌ها و افرادی که در کنار ما هستند، همچون آبفا، سازمان هلال‌احمر، سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیاء تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور بیل‌های مکانیکی در ضلع شمال غرب ساختمان پلاسکو گفت: قیچی‌های مخصوصی به محل آورده شده‌اند که یک به یک تیرآهن‌ها را بریده و تیم‌های جست‌وجوگر آنها را همراهی می‌کنند و هرجا که احتمال وجود مفقودین حادثه وجود داشته باشد، عملیات متوقف و تیم جست‌وجوگر به بررسی می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با تشکر از حضور مردم در ایستگاه‌های آتش‌نشانی و همدلی آنان با نیروهای آتش‌نشان گفت: در اطراف محل حادثه هیئت‌های عزاداری و تشکل‌ها به برپایی ایستگاه‌های صلواتی اقدام کرده و همدلی خود را به نمایش گذاشته‌اند، اما از شهروندان تقاضا داریم از تجمع‌های بی‌مورد خودداری کرده و شرایط را برای فعالیت خودروهای حمل نخاله فراهم کنند.

 

کد خبر 359514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha