همشهری آنلاین: رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون فردا (دوشنبه) جلسه فوق العاده ای برای بررسی حادثه ساختمان پلاسکو با حضور مسوولان وزارت کشور، راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران تشکیل می دهد.

آتش سوزی ساختمان پلاسکو

به گزارش ايرنا،‌ محمدرضا رضایی کوچی به دستور رییس مجلس به کمیسیون عمران، بهداشت و درمان و اجتماعی برای ورود و بررسی به موضوع پلاسکو اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع پلاسکو با توجه به ماموریتی که رییس مجلس به این کمیسیون داده است به طور فشرده در حال بررسی است.

وی افزود: گزارش مقدماتی کمیسیون عمران مجلس درمورد حادثه پلاسکو در موضوعاتی همچون شرح واقعه، وضعیت امداد و نجات، زمینه های منجر به حادثه و میزان آمادگی برای مدیریت بحران در حال آماده شدن است که در نخستین جلسه علنی مجلس قرائت می شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:گزارش نهایی و تکمیلی کمیسیون عمران پس از بررسی های کارشناسی تهیه و به مجلس ارائه می شود.

رضایی از بازدید روز گذشته خود از محل حادثه پلاسکو به همراه جمعی از نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: پس از بازدید جلسه ای با دستگاه های مسئول همچون وزارت کشور، ستاد مدریت بحران و وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد که این در جلسه همه دستگاه ها گزارشی از نحوه امدادرسانی ارایه کردند.

وی تاکید کرد: دستگاه های امدادی نیز حضور خوبی در صحنه حادثه دارند و به خوبی به سانحه دیدگان کمک رسانی می کنند.
رییس کمیسیون عمران مجلس در پایان شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت.

کد خبر 359516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha