همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه تهران گفت: مقاوم‌سازی ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به دلیل احتمال خطر آتش‌سوزی، از سال ۹۴ آغاز شده و تا تیر ماه سال ۹۶ به اتمام می‌رسد.

به گزارش مهر، محمود نیلی احمدآبادی با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اینکه سیستم‌های برق و تاسیسات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بسیار فرسوده و قدیمی بود بنابراین خطر بروز آتش‌سوزی در این ساختمان وجود داشت که اقدام به مقاوم‌‌سازی این ساختمان کردیم.

وی افزود: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري منابع مالی لازم برای مقاوم‌سازی و بازسازی ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را تامین کرده است و قرار بود برای مقاوم‌سازی دیگر ساختمان‌های این دانشگاه نیز بودجه لازم تامین شود.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: همچنین وزارت علوم قرار بود منابع مالی مقاوم‌سازی ساختمان دانشکده ادبیات دانشگاه را نیز فراهم کند.

نیلی احمدآبادی گفت: تمام ساختمان‌های پردیس مرکزی دانشگاه تهران عمری بیش از ۵۰ سال دارند بنابراین این ساختمان‌ها نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی هستند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث به دلیل فرسودگی ساختمان‌ها، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته HSE در این دانشگاه تشکیل شده است و در این کمیته از ظرفیت‌های دانشگاه برای افزایش کیفیت ساختمان‌ها استفاده می‌کند.

کد خبر 359703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha