دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

درگیری ۲ نفر بر سر فروش یک ملک در شمال پایتخت با جنایت پایان یافت. ساعت ۷:۵۰ صبح یکشنبه مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم با قاضی محسن مدیرروستا کشیک جنایی تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های شمال پایتخت دادند.

در چنين شرايطي قاضي جنايي دستور تحقيقات در اين خصوص را صادر كرد و مشخص شد كه قرباني مدتي قبل ملكي در شمال پايتخت را به شخصي به نام حسن فروخته بود كه پس از مدتي به‌خاطر اختلافاتي كه ميان آنها پيش آمد، حسن از پرداخت بقيه هزينه ملك خريداري شده سر باز زد و مدعي شد زماني تمام پول را پرداخت مي‌كند كه خلافي ساختمان گرفته شده باشد.

درگيري آنها ادامه داشت تا اينكه كار به دادگاه كشيده شد و در نهايت ماجرا با وساطت قاضي ختم به خير شد. آنها روزشنبه گذشته در دفترخانه‌اي حوالي اقدسيه قرار گذاشتند تا فروشنده، سند را به نام خريدار منتقل كند و بقيه پولش را بگيرد اما پيش از انتقال سند در مقابل دفترخانه با هم درگير شدند و مرد فروشنده در جريان اين زد و خورد زخمي شد و 15ساعت پس از انتقال به بيمارستان به‌دليل شدت جراحت جانش را از دست داد.

در چنين شرايطي قاضي دستور دستگيري متهم را صادر كرد و او پس از بازداشت در بازجويي‌ها گفت: روز حادثه وقتي مقابل دفترخانه رسيدم، پسر مقتول چاقويي در‌دست داشت كه در آنجا باهم درگير شديم. من چاقو را از دستش گرفتم و براي آنكه به من آسيبي نزند، آن را پيش خودم نگه داشتم.

در راه پله‌ها بار ديگر با فروشنده ملك به‌صورت لفظي درگير شديم و در يك لحظه عصباني شدم و او را هل دادم. مرد فروشنده هم تعادلش را از دست داد و با سر به لبه ديوار برخورد كرد. همين مسئله باعث شد او از هوش برود‎.‎ به گزارش همشهري، هم‌اكنون قاضي جنايي دستور بازداشت متهم به قتل را صادر كرده است و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 359737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha