مرد جوان که به‌دنبال اختلاف با نامزدش او را ربوده و ۴ شبانه روز شکنجه کرده بود از سوی قضات دادگاه با مجازات سنگینی روبه‌رو شد.

مدتي قبل دختر جواني با پليس 110 تماس گرفت و در حالي كه ترسيده بود و به‌شدت گريه مي‌كرد مدعي شد مرد جواني او را ربوده و زنداني كرده است. او به سختي توانست نشاني اسارتگاهش را به پليس بدهد و دقايقي بعد ماموران خودشان را به آنجا رساندند و توانستند وي را نجات دهند و مردي كه او را زنداني كرده بود دستگير كنند.

اما اين مرد كسي نبود جز نامزد شاكي. زن جوان در جريان تحقيقات به پليس گفت: حدود 3 سال قبل يكي از دوستانم كه به بيماري هپاتيت مبتلا شده بود در بيمارستان بستري شده بود كه براي عيادتش به آنجا رفتم. آن روزها پسر جواني كه از دوستان دوست بيمارم بود هم به ديدن او مي‌آمد و در اين رفت‌وآمدها با او آشنا شدم. ابتدا نمي‌دانستم كه او چه رابطه‌اي با دوستم دارد اما بعد متوجه شدم قرار بود كه نامزدش شود تا اينكه او به بيماري هپاتيت مبتلا شد.

شاكي ادامه داد: نمي‌دانم چطور شد كه به‌تدريج رابطه من و مرد جوان نزديك‌تر شد تا جايي كه هر روز تلفني با يكديگر صحبت مي‌كرديم و چند روز يك‌بار همديگر را مي‌ديديم. رابطه ما 3 سال طول كشيد تا اينكه فهميدم از همين جوان بيماري هپاتيت به دوستم منتقل‌شده و عامل اصلي بيماري او است. به همين دليل تصميم گرفتم از او جدا شوم اما يك روز او به بهانه‌اي من را سوار خودرواش كرد و به آپارتمانش برد.

در يكي از طبقات ساختمان پدر و مادرش زندگي مي‌كردند اما او من را مخفيانه به خانه‌اش برد. همين كه در بسته شد رفتار او تغيير كرد و من را مورد ضرب و شتم قرار داد. او وسايلم را از من گرفت و 4 شبانه روز من را شكنجه داد تا اينكه در يك لحظه توانستم از غفلت او استفاده كنم و با تلفن همراهش از پليس كمك بخواهم.

در جريان تحقيقات متهم با اعتراف به حبس غيرقانوني شاكي گفت: در بيمارستان با دوستِ دختر مورد علاقه‌ام آشنا شدم و چون دوست خودم بيمار بود با دوست او طرح آشنايي ريختم. من به او علاقه داشتم اما وقتي فهميد كه من هپاتيت دارم و به دوستم منتقل كرده‌ام تصميم گرفت از من جدا شود.

من هم تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. يك روز او را فريب دادم و به آپارتمانم بردم و در آنجا او را مورد ضرب و شتم قرار دادم. به‌دنبال تكميل تحقيقات پرونده با صدور كيفرخواست به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در جلسه ديروز كه به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور قاضي حشمت‌الله توكلي به شكل غيرعلني برگزار شد متهم به‌رغم اعترافات قبلي‌اش اتهاماتش را انكار كرد و گفت شاكي با ميل خودش به خانه او رفته و شكنجه‌اي در كار نبوده است.

در اين شرايط قضات دادگاه وارد شور شدند و وي را به اتهام حبس غيرقانوني شاكي به تحمل 3 سال حبس محكوم كردند. قضات دادگاه همچنين وي را به‌دليل ضرب و جرح و رابطه نامشروع به پرداخت ديه، 99 ضربه شلاق، 2 سال تبعيد و 100 ساعت خدمات رايگان اجتماعي در محل تبعيد محكوم كردند.

کد خبر 359738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha