همشهری آنلاین: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره امنیت مرزهای کشور گفت: کنترل بالایی در مرزها صورت می‌گیرد و اشراف کافی بر امنیت مرزها و درگیری با تروریست‌ها داریم.

حسین ذوالفقاری

حسین ذوالفقاری در حاشیه دومین سوگواره عبرات در جمع خبرنگاران درباره امنیت مرزهای کشورمان و درگیری با تروریست ها و امکان ورود آنها در کشور افزود: ما مراقبتمان را از قبل انجام دادیم و اشراف کافی روی موضوعات تروریستی و امنیت مرزها داریم.

ايرنا نوشت: وی یادآور شد: البته برخی حرکتهای ایذایی در شرق داریم ولی کنترل بالایی وجود دارد؛ اقدامات ایذایی از گذشته با فراز و نشیب وجود داشته اما کنترل مناسبی صورت می‌گیرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درباره باز شدن مرز خسروی برای اربعین سال 96 گفت: اگر بتوانیم امنیت را ایجاد کنیم و با دولت عراق در این مورد توافق کنیم این مرز نیز به روی زائران گشوده خواهد شد؛ مهمترین موضوع در این بخش بحث امنیت است.

ذوالفقاری ادامه داد: ما پی گیر مسئله مرز خسروی هستیم؛ چنانچه دولت عراق بتواند آنجا امنیت را برقرار کند ما هم آمادگی داریم به شکل دیگری کمک کنیم تا سال 96 مرز خسروی هم در ایام اربعین اضافه شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره حادثه پلاسکو و اخبار ضد و نقیض برخی رسانه‌ها نیز گفت: بخشی از این حرفهایی که این طرف و آن طرف بیان می‌شود مبنا ندارد و بر اساس حدس و گمان است.

وی افزود: شاهدیم که برخی‌ موضوعات را کنار هم می‌گذارند و بعضاً اظهارنظرهایی می شود که باید صبر کنیم تا هیاتی که تعیین شده ابعاد مختلف را بررسی و نهایتاً ابراز نظر کنند.

اختتامیه دومین سوگواره عبرات در 10 بخش شعر، نثر ادبی، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، تولیدات رادیویی، مقاله‌های علمی، عکس و نگارگری برگزار شد.

این رویداد امسال میزبان بیش از 3500 اثر در بخش های ملی و بین المللی از هنرمندان ایرانی و غیرایرانی بود.

کد خبر 360034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha