کتاب «تقویت نیروی ذهن و روان (سایکیک)» نوشته ویلیام دبلیو. هویت با ترجمه سیدمحمدعلی بهروزی از سوی انتشارات رسپینا منتشر و روانه بازار شد.

کتاب

به گزارش همشهري، آیا تا به حال چیزی را حدس زده‌اید که عیناً برایتان اتفاق افتاده باشد؟ یا قبل از برداشتن گوشی تلفن حدس زده‌اید که چه کسی به شما زنگ زده و حدس شما درست از آب درآمده باشد؟ آیا گاهی وقت‌ها پیش آمده ناگهان فکری آنی به مغزتان خطور کند که کاري را انجام بدهید یا ندهید و بعد برایتان ثابت شود بهتر بود به آن توجه می‌کردید؟

اگر هر کدام از این موارد تا به حال برای شما اتفاق افتاده، بنابراین از توانمندی ذهن و روان خود به صورت غریزی بهره‌مند شده‌اید. کتاب تقویت نیروی ذهن و روان دستورالعملي آسان براي آزادسازي و تقويت نيروهاي ذهن و روان و آماده‌سازی و بالابردن سطح حدس و گمان‌های شما در راستاي شناختن و دستیابی به توانايی انجام برخي كارها نوشته شده است.

آنچه در اين 162 صفحه و 25 فصل مي‌خوانيد، درباره تئوری‌های مبهم و پیچیده که کاربرد عملی نداشته باشند بحث نمی‌کند، بلکه شما را با تکنیک‌های کاربردی ذهن و روان آشنا مي‌كند كه ابزاری مهم برای حل مشکلات روزمره است و شما را در برابر آسيب‌هاي روحی روانی و حتی فیزیکی مصون نگاه می‌دارد. چاپ اول تقويت نيروي ذهن و روان براي مبتديان در شمارگان هزار نسخه به قيمت 15 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کد خبر 360227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha