یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

جوان ۲۲ ساله تنها ۲ ماه پس از ازدواج برای اینکه به همسرش ثابت کند درآمد خوبی دارد دست به سرقت خودروی آزرا زد تا آن را به همسرش هدیه کند.

اين مرد براي اجراي نقشه سرقت، خودش را دندانپزشك جا زد تا بتواند طعمه‌اش را فريب دهد. ماجراي اين سرقت با شكايت زن ميانسالي در پليس فتا مشهد فاش شد. اين زن كه كارمند يكي از شركت‌هاي خودروي سرقتي؛ هديه داماد به عروس خانم دولتي است به مأموران گفت: سال‌ها از ازدواج اولم مي‌گذشت و در اين مدت‌ تنها زندگي مي‌كردم تا اينكه تصميم گرفتم دوباره ازدواج كنم و براي همين شروع به جست‌وجو در يكي از سايت‌هاي همسريابي كردم.

به‌دنبال گزينه مناسبي براي ازدواج مي‌گشتم تا اينكه با پسر جواني آشنا شدم. او خودش را دندانپزشك معرفي كرده و مدعي شده بود كه وضعيت مالي خوبي دارد. از آنجا كه شرايط ما مثل هم بود برايش پيام فرستادم و طولي نكشيد كه جوابم را داد. او از خودش تعريف كرد و اينكه به‌دنبال همسري مناسب مي‌گردد.

حتي وقتي فهميد كه با هم فاصله سني زيادي داريم، گفت كه سن برايش اهميت ندارد و در مدتي كه با هم چت مي‌كرديم به من ابراز علاقه كرد. در نهايت با توجه به حرف‌هاي او، باورم شد كه به من علاقه دارد و پيشنهاد ازدواجش را پذيرفتم. يك روز كه با هم قرار ملاقات گذاشته بوديم تا درباره آينده حرف بزنيم، او سوئيچ ماشين آزرايم را گرفت تا چيزي از داخل آن بردارد اما به محض اينكه پشت فرمان نشست، ماشين را روشن و فرار كرد. پس از آن هم جواب تلفنم را نداد و وقتي فهميدم كه در دام يك سارق گرفتار شده‌ام تصميم گرفتم شكايت كنم.

درحالي‌كه زن ميانسال سرگرم پر‌كردن فرم شكايت بود، سارق 22ساله كه امير نام دارد سوار بر خودروي گران‌قيمت راهي خانه‌اش شد تا به همسرش خودي نشان بدهد. آنها 2‌ماه قبل‌تر با هم ازدواج كرده بودند و حالا امير مي‌خواست با هديه دادن خودروي گران‌قيمت به همسرش ثابت كند كه فردي پولدار و قابل اعتماد است.

اما همزمان با شكايت شاكي، تيمي از مأموران پليس فتا خراسان‌رضوي وارد عمل شدند و طولي نكشيد كه توانستند محل زندگي امير را شناسايي و او را دستگير كنند. مرد جوان كه باورش نمي‌شد به اين زودي دستگير شود پس از انتقال به اداره پليس به سرقت از زن ميانسال اعتراف كرد. او گفت: مدت كوتاهي از ازدواجمان مي‌گذشت و در اين مدت كار و درآمدي نداشتم.

براي اينكه از چشم همسرم نيفتم و ثابت كنم كه فرد پولداري هستم و او مي‌تواند رويم حساب كند، تصميم به سرقت گرفتم. قبلا در روزنامه‌ها خوانده بودم كه عده‌اي در سايت‌هاي همسريابي دختران دم‌بخت را شناسايي و از آنها كلاهبرداري مي‌كنند. با توجه به ظاهر و تيپ خوبي كه داشتم در يكي از اين سايت‌ها عضو شدم و خودم را دندانپزشك معرفي كردم. پس از آن بود كه با شاكي آشنا شدم و ماشينش را دزديدم اما خيلي زود دستم رو‌شد و دستگير شدم.

سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتا خراسان‌رضوي، با بيان اين خبر گفت: متأسفانه در اكثر موارد سايت‌هاي همسر‌يابي به مكاني براي اخاذي از افراد تبديل شده كه در تحقيقات صورت گرفته مشخص مي‌شود كه اين سايت‌ها داراي مجوز قانوني نيستند و به همين دليل به شهروندان توصيه مي‌شود كه هويت پنهان افراد در فضاي سايبري را جدي بگيرند و به‌راحتي به كسي اعتماد نكنند.

کد خبر 360373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha