جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

شهردار تهران در پیامی از همه مردم، مسئولان، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف که به نحوی در حادثه پلاسکو امدادرسانی کرده یا موجب انسجام ملی در حل بحران پلاسکو شدند، تقدیر کرد.

محمدباقر قاليباف همچنين بارديگر با بازماندگان و داغديدگان اين حادثه دردناك ابراز همدردي كرد. در پيام شهردار تهران آمده است:
و من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا....

بيش از 15روز از حادثه تلخ و تأسف‌بار پلاسكو مي‌گذرد. در اين روزهاي سخت، بسياري از هموطنان، به هر نحو كه توانستند با داغديدگان و بازماندگان همدردي كردند. رهبر عزيزمان هم در ساعات ابتدايي با پيامي روشنگر و دلگرم‌كننده، همگان به‌ويژه دست‌اندركاران و مسئولان را به امدادرساني فراخواندند و انسجام‌بخش فعاليت‌هاي بعدي شدند.خوشبختانه همه مسئولان و ارگان‌ها در پي اين پيام براي كمك وارد ميدان شدند و در اين راه از تمام توان و ظرفيت خود استفاده كردند.

اينك بر خود فرض مي‌دانم صميمانه و متواضعانه از توجهات راهگشاي رهبر عزيز، به‌ويژه در پيام تسلي‌بخش ايشان به خانواده‌هاي داغدار و حضورشان در مزار شهداي آتش‌نشان و كمك همه دستگاه‌هاي اجرايي حاضر در ميدان، اعضاي محترم شوراي شهر، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري‌ها و صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران كه با تلاش شبانه‌روزي در جهت اطلاع‌رساني سريع و صحيح و جلوگيري از بروز شايعات قدم برداشتند و نيز تك‌تك مردم شريف، نجيب، دغدغه‌مند و با محبت ايران اسلامي كه از اقصي نقاط اين مرز و بوم براي كمك‌رساني، سراسيمه و بدون فوت وقت و با همه بضاعت و توان‌شان به محل حادثه شتافتند و نيز عزيزاني كه با حضور در ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني شهرداري‌هاي سراسر كشور و مراسم تشييع جانگداز و پرشكوه عزيزان شهيدمان و همچنين مراسم تدفين و يادبود اين قهرمانان ملي، تسلي‌بخش خاطر بازماندگان بودند، سپاسگزاري كنم.

همچنين از فعالان رسانه‌اي عرصه فضاي مجازي نيز تشكر مي‌كنم. صرف‌نظر از شايعه‌پراكني عده‌اي در شبكه‌هاي اجتماعي مجازي، اين محمل مي‌تواند فرصت مناسبي براي مطالبه از مسئولان امر باشد تا براي پيشگيري از بحران‌هاي پيش رو و خداي ناكرده پلاسكوهاي آينده هرچه زودتر چاره‌اي بينديشند.

در پايان از درگاه خداوند متعال براي بازماندگان و داغديدگان اين حادثه تلخ، كه با صبر مثال‌زدني و همراهي، مراحل طاقت‌فرساي آواربرداري و كشف پيكرهاي پاك شهيدان را تحمل كردند، اجر جزيل و نيز براي همه درگذشتگان علو درجات را مسئلت مي‌كنم.

کد خبر 360860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha