گلسا سادات بحری: اولین قسمت برنامه اینترنتی «وقت خواب» به کارگردانی محمد صوفی و منصور ضابطیان از شنبه ۱۶ بهمن ماه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

منصور ضابطیان دلیل برنامه سازی در فضای مجازی را مشکلاتی متعددی می‌داند که تلویزیون این روزها به آن دچار شده است: «علت برنامه سازی دراینترنت در یک جمله این است که تلویزیون با ما همکاری نمی‌کند و سنگ جلوی پای ما می‌اندازد. مشکلاتی که از سوی رسانه ملی برای گروه رادیو هفت و صد برگ ایجاد شد فضای کارمان را تغییر داد و شکل دیگری از ارتباط با مخاطب راجلوی پای ما گذاشت. با توجه به حضور پر رنگ اینترنت در زندگی روزمره مردم این فضا زمینه خوبی برای وقت خواب فراهم کرده است.»

همچنین ضابطیان درباره کناره‌گیری از کار با تلویزیون به نکالت قابل توجهی اشاره کرد:« گروه ما در چند سال اخیر برنامه‌های پر بیننده‌ای، در شبکه‌های مختلف از جمله آموزش و شبکه چهار سیما، ساخته اما در فضای تلویزیون همه چیز مبتنی بر سلایق است که این سلیقه‌ها با نظرات گروه رادیو هفت و صد برگ هم خوانی ندارد و بعد از این همه سال برنامه سازی حالا انتخاب‌مان فضای مجازی و اینترنت است. به علاوه این روزها تلویزیون همان تلویزیون سابق نیست و ما را دوست ندارد و شاید بعدها نظرش تغییر کرد و توانستیم با هم به توافق برسیم. تا زمانی که همین اوضاع حاکم باشد دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.»

کد خبر 360940

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha