همشهری آنلاین: آرنولد شوارتزنگر بازیگر فیلم‌های اکشن به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا پیشنهاد داده که جاهایشان را با هم عوض کنند. او در یک پیام ویدیویی خطاب به ترامپ گفته با این پیشنهاد می‌خواهد «مردم بتوانند دوباره آسوده بخوابند».

پیشنهاد شوارتزنگر به ترامپ | بیا شغل‌هایمان را عوض کنیم

به گزارش دويچه وله، دونالد ترامپ تنها در عرصه سیاست با همتایانش‌ درگیر نمی‌شود. رئیس‌جمهوری آمریکا از چند روز پیش جدال لفظی با یک هنرپیشه مشهور هالیوود را هم آغاز کرده است.

او روز پنج‌شنبه در جمعی از سیاستمداران، اقتصاددانان و جامعه‌شناسان در واشنگتن درباره یک برنامه تلویزیونی که خودش قبلا مجری آن بوده و از ژانویه آرنولد شواتزنگر مجری آن شده، گفت: «آنها یک هنرپیشه خیلی خیلی مشهور را استخدام کردند تا جای من را بگیرد. اما همه می‌دانیم چه اتفاقی افتاد: تعداد بینندگان به ته دره سقوط کرد.»

رئیس‌جمهوری آمریکا سپس ادامه داد: «اگر می‌شد من حاضر بودم برای آرنولد تماشاچی جمع کنم.»

حالا آرنولد شوارتزنگر در یک پیام ویدیویی روی توئیترش پاسخ ترامپ را داده و گفته: «هی دونالد! من یک پیشنهاد عالی دارم، چرا ما شغل‌هایمان را عوض نکنیم؟ تو مجری تلویزیون بشو چرا که متخصص جمع کردن تماشاچی هستی و من شغل تو را می‌گیرم. آنوقت مردم می‌توانند دوباره راحت بخوابند. قبول؟»

شوی تلویزیونی "کارآموز" (The Apprentice) برنامه‌ای است که در آن داوطلبان برای استخدام در شرکت ترامپ به رقابت می‌پردازند. در قسمت "The Celebrity Apprentice" افراد مشهور برای جمع‌آوری پول به منظور صرف در امور خیریه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کد خبر 360944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha