همشهری آنلاین: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر گفت: با وجود هواداران زیاد استقلال سه‌شنبه ۱۹ بهمن دیدار سختی را برابر این تیم در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

اوسوالدو فریرا

به گزارش ایرنا، اوسوالدو فریرا، در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، افزود: باعث افتخار من است که در ایران حضور دارم و بخصوص اینکه این حضور با دیدار دشوار و حساس فردا برابر استقلال همزمان شده است.

وی اظهار داشت: دیدار فردا به هیچ وجه نمی‌تواند وضعیت عادی و طبیعی داشته باشد چرا که به طور معمول دیدارهای پلی آف به صورت رفت و برگشت است اما دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان تک بازی است و برای صعود به مرحله گروهی باید پیروز میدان باشیم و البته با توجه به اینکه تماشاگران زیادی از طرفداران استقلال برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه خواهند آمد، کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

فریرا درمورد ارزیابی‌اش از وضعیت تیم استقلال نیز گفت: در مورد این تیم شناخت کافی داریم و می‌دانیم که از سابقه خوبی در آسیا برخوردار است؛ البته هر چند اکنون از تیم های صدر جدول لیگ برتر ایران محسوب نمی‌شود اما وقتی دیدارهای این تیم را در رقابت‌های باشگاهی می بینیم، مشخص می‌شود که کار گروهی خوب و خاصی را دارند و امیدوارم بازیکنان با اعتماد به نفس بالایی به مصاف استقلال بروند.

وی افزود: این بازی تک حذفی بوده و برای ما در خارج از خانه برگزار می‌شود. معتقدم باید یک تفکر منطقی بین خط دفاع و حمله خود ایجاد کنیم اما بیشتر این بازی احساسی خواهد بود.

سرمربی تیم السد قطر اضافه کرد: در این دیدار به جز ژاوی هرناندز بازیکنان خوب دیگری در تیم ما حضور دارند که برابر استقلال تهران صف آرایی می‌کنند.

این مربی 70 ساله پرتغالی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خبری گفت: این دیدار باید به صورت رفت و برگشت برگزار می شد اما به دلیل شرایطی که فدراسیون بین‌المللی فوتبال تعیین کرده است، تک حذفی خواهد بود که با این حساب برای رسیدن به مرحله بعدی به برد این دیدار نیاز داریم.

سرمربی السد قطر درباره اینکه شمار زیادی از گل های این تیم در نیمه دوم بازی ها زده شده است، توضیح داد: شیوه کار ما هجومی است و همیشه سعی می‌کنیم در اوایل بازی به برتری برسیم. اما شرایط گاهی فرق می‌کند و ممکن است در نیمه دوم به برتری برسیم.

اوسوالدو فریرا ادامه داد: اما شرایط دیدار فردا مقابل استقلال تهران؛ متفاوت است زیرا فقط نیاز به پیروزی داریم.

به گفته وی دیدار پیش رو مانند لیگ قطر نیست که فقط به کسب امتیاز فکر کنیم. زیرا تنها رسیدن به پیروزی و حضور در مرحله گروهی برای ما اهمیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال قطر گفت: این امکان وجود دارد که این دیدار در ۹۰ دقیقه و و قت‌های اضافه به تساوی رسیده و در ضربات پنالتی به پیروزی برسیم و به دور بعد راه یابیم.

در این نشست خبری حسام کمال، مدافع راست السد نیز سرمربی تیم را همراهی می‌کرد.

دیدار دو تیم استقلال تهران و السد قطر از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2017 فردا (سه شنبه) ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برنده این مسابقه در گروه E، فصل پیش روی لیگ قهرمانان با تیم‌های تیم‌های الاهلی امارات، تعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان هم گروه خواهد شد.

کد خبر 361209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha