همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: همیشه در این موقع از سال بازی‌های ویدیویی بسیاری روانه بازار می‌شود و سوال اینجاست که آیا همه آن‌ها ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی ۲۰۱۷

در این وضعیت شلوغ و پر تنوع صنعت بازی سازی که هر روز خبرهای جدیدی از آن می‌شنویم انتخاب یک بازی‌ای که ما را سرگرم کند هم بسیار سخت است. برای راحتی کار دوستان علاقه‌مند به گیم مطالبی را هر از گاهی تحت عنوان آشنایی با مطرح‌ترین بازی‌های سال 2017 ارائه داده‌ایم.

در این مطلب سعی شده به سه تا از بازی‌هایی که در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود اشاره کرد تا با مطالعه این مطلب کار برای گیمرها تا حدی آسان شود. بازی‌هایی را که در ادامه خواهید دید قبلا قرار بود در سال 2016 منتشر شود اما بنا به دلایلی نامعلوم این اتفاق نیفتاد.

  • Horizon Zero Dawn

بازی ویدوییHorizon Zero Dawn  یا سحر در انتهای افق یک بازی انحصاری در سبک اکشن نقش آفرینی برای کنسول ps4 است که قرار است در 10 اسفند ماه وارد بازار شود. این بازی قرار بود در سال 2016 منتشر شود که متاسفانه نشد.

Horizon از آن دسته از بازی‌هایی است که منتقدین از آن بسیار انتظار دارند از همین رو در تریلرهایی که از این بازی نشان داده شده همه چیز بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است.

شخصیت اصلی بازی دختری جوان به نام اِلوی است، یک شکارچی و تیراندازی ماهر که در جهانی پرجنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به شمار می‌روند، به کاوش می‌پردازد.

داستان بازی در آینده‌ای دور و هزار سال پس از زمان حال اتفاق می‌افتد، جایی که نسل تمدن بشری سقوط کرده و جهان در سلطهٔ موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت‌های فلزی قرار گرفته و آن‌ها تبدیل به نیرومندترین مخلوقات این جهان شده‌اند.

شخصیت مؤنث قابل کنترل، جهانی بسیار گسترده و وجود ماشین‌ها و ربات‌ها. بازی در منطقه‌ای بسیار گسترده انجام می‌شود و از آنجایی که در بازی هیچگونه بارگذاری وجود ندارد تا محیط‌های مختلفی از جمله بیابان‌ها، جنگل‌های سرسبز و مناطق دیگر جنگلی همراه با چرخه کامل شبانه‌روزی و سیستم آب‌وهوا کاملاً یکپارچه باشد.

هیچگونه سلاح گرم در این بازی وجود ندارد و شخصیت اصلی باید از فناوری‌های اولیه برای مبارزه استفاده کند.

بازی ۲۰۱۷

  •  For Honor

برای افتخار (For Honor) یک بازی رایانه‌ای در سبک هک اند اسلش است که توسط استودیو یوبی‌سافت مونترآل توسعه داده شده است. این بازی قرار است در 26 بهمن کنسول های نسل هشتم و ویندوز منتشر شود.

همانطور که گفته شد این بازی در سبک هک اند اسلش می‌باشد و داستانش در زمان جنگ‌های صلیبی اتفاق می‌افتد. بازیکن میتواند شخصیت‌های متفاوتی را در طول بازی مانند: سامورایی، وایکینگ و شوالیه انتخاب کند. این کلاس‌ها هرکدام دارای مهارت‌های خاصی هستند و سلاح‌ها و زره‌های هریک از این کلاس‌ها را می‌توان ارتقاع داد.

براي افتخار یک بازی در خط گسترده است. یعنی اینكه داستان ندارد و فقط به صورت میارزه و گیم‌پلی‌ای است. روند بازی به این صورت است بازیکن‌ها با یکدیگر با سلاح‌های سرد مبارزه می‌کنند.

 این بازی در حالت آنلاین و افلاین می‌تواند 8 بازیکن را به طور همزمان پوشش بدهد. کلا 16 بازیکن وجود دارد در به دو گروه 8 نفره تقسیم می‌شوند که هر گروه که بتواند تلفات بیشتر به تیم مقابل وارد کند برنده است.

بازی ۲۰۱۷

  •  Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands بر روی این بازی کمپانی یوبی سافت که ناشر این بازی هم هست بسیار ادعا کرده است حال باید دید که آیا این بازی مانند آن ساخته کذایی و غیرقابل توصیف یعنی بازی دیویژن نباشد . به هر حال این بازی قرار است در 17 اسفند روانه بازار شود.

داستان بازی در منطقه اي از بولیوی جریان دارد که در این شهر کارتل مواد مخدر به نام سانتا بلانکا با نفوذ فراوان به عميليات تبهكارانه مشغول است. قدرت گرفتن این کارتل باعث نگرانی دولت آمریکا شد. و ارتش آمریکا گروهی را به نام روح که از اعضای نخبه ارتش آمریکا هستند را به بولیوی می‌فرستد تا این کارتل بولیوی را نابود کنند.

این اولین سری از بازی Tom Clancy's Ghost Recon است که به صورت سبك جهان باز می باشد و از دو سبک تیراندازی سوم شخص و سبك مخفی‌کاری نيز در طراحي آن استفاده شده است. بازیکن به عنوان یکی از اعضای گروه روح به انجام ماموریت‌های بازی میپردازد.

بازی ۲۰۱۷

کد خبر 361221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha