همشهری آنلاین: رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی در پلیس راهور، گفت: هرچند با ورود فناوری‌های جدید کار آسان‌تر شده اما کنترل و نظارت کارکنان پلیس راهور بسیار تعیین کننده است.

محمدحسین باقری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرلشکر محمدحسین باقری همزمان با ایام الله دهه فجر در بازدید از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم خدمات رسانی به مردم است، افزود: آن چه در خدمت رسانی به مردم حائز اهمیت است و همواره باید مورد توجه قرار گیرد ' اخلاق مداری ' و ' تکریم مردم' است.

وی با تقدیر از تلاش فرماندهان و کارکنان ناجا در خدمات دهی به مردم، افزود : همواره باید تلاش مسئولان، ارائه شایسته ترین خدمات به مردم باشد، چرا که مردم صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند و آنچه که موجب پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا در کشور است ؛ پشتیبانی مردم از نظام و کشور می باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در ادامه با اشاره به نقش تجهیزات به روز و فناوری در ارتقاء خدمات دهی به مردم بیان کرد: تزریق تجهیزات به روز و استفاده از تکنولوژی در کنار 'دانش محوری' در پیشبرد ماموریت ها موثر است.

وی ادامه داد : به کارگیری فناوری در پیشبرد اهداف نیروهای مسلح موثر بوده و امروزه تزریق تجهیزات نوین به 'مدیریت ترافیک' نیز کمک شایانی کرده است ؛ چراکه دیگر نمی توان با تکیه بر روش های سنتی و نیروی انسانی موفق بود.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: هرچند نمی توان نقش فناوری را انکار کرد اما 'نظارت' بر ماموریت ها و روند اجرای برنامه ها نیز باید از اولویت های اصلی باشد.

عالی ترین مقام نظامی در ستاد کل نیروهای مسلح بر تدوین طرح های 'کوتاه ، میان و بلند مدت' در اجرای برنامه های انتظامی و راهور تاکید کرد و گفت : باید مطابق با نیاز های جامعه و 'آینده نگری' ، طرح های کاربردی اجرایی شود، بویژه در حوزه راهور طرح هایی تعریف و اجرایی شود که به تسهیل عبور و مرور و فرایند مدیریت ترافیک کمک کند.

وی براستفاده از تجربیات سایر کشورها به منظورمدیریت ترافیک و تردد خودروها تاکید کرد و افزود :در این راستا باید طرح های ' میان مدت ' آماده و اجرایی شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مدیریت ترافیک صرفا با اقدامات ناجا به نتیجه دلخواه نمی رسد و نیازمند همکاری معاونت حمل و نقل شهرداری و حمایت دولت است ، مطرح کرد : بهبود شرایط ترافیکی از اولویت هاست، که خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی اقدامات مطلوبی در این حوزه صورت گرفته و باید شاهد تداوم اجرای برنامه های 'راهبردی و کاربردی' باشیم.

گفتنی است در این نشست فرمانده نیروی انتظامی سردار 'حسین اشتری ' ، جانشین فرمانده ناجا سردار 'اسکندر مومنی' ، رئیس پلیس پایتخت سردار ' حسین ساجدی نیا ' ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزگ سردار ' محمد رضا مهماندار ' و جمعی دیگر از مسئولان ارشد ناجا حضور داشتند.

کد خبر 361380

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha