شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یازده شهر استان خوزستان به دلیل قطع آب و برق و تلفن دچار مشکل شده‌اند که تا پایان روز (۲۳ بهمن) مجددا جریان آنها برقرار خواهد شد.

اهواز

اسماعيل ارزاني، فرماندار اهواز در خصوص اقدامات انجام شده در اين خصوص گفت: در حال حاضر آب تصفیه خانه شماره 2 و برق ایستگاه شمال غرب اهواز وصل شده و در ساعتهای آینده وضعیت آب و برق به شرایط عادی باز خواهد گشت و به تدریج وصل خواهد شد.

 ارزانی کرد: ستاد بحران اهواز صبح امروز با حضور حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تشکیل و پس از آن از تصفیه خانه آب شماره 2 اهواز و ایستگاه‌های برق اهواز بازدید شد.

وی افزود: در حال حاضر آب تصفیه خانه شماره 2 اهواز و برق ایستگاه شمال غرب اهواز وصل شده و در ساعتهای آینده وضعیت آب و برق به شرایط عادی باز خواهد گشت و به تدریج وصل خواهد شد.

فرماندار یادآور شد: دلیل قطعی برق، مه گرفتگی و وجود رطوبت بالا و نیز نشستن خاک بر تاسیسات برق در پی وقوع طوفان گرد و غبار در 8 بهمن بوده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، از سوی سامانه اطلاع رسانی استانداری خوزستان اعلام شده است که جلسه ستاد بحران استان که قرار بود با حضور وزیر نیرو در ساعت 14:30 تشکیل شود به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش ایسنا، قطعی آب و برق و تلفن در ساعات اولیه امروز 11 شهر خوزستان را به تعطیلی کشاند.

کد خبر 361725

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha