شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: استان تهران طی دو روز آتی شاهد بارش باران و در برخی مناطق برف خواهد بود.

باران

به گزار ايرانا به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی دو روز آینده (24 و 25 بهمن)  ابری همراه با وزش باد و بارش است و بارش در قسمت‌های جنوبی و مرکزی استان به صورت باران و در مناطق شمالی و ارتفاعات نیز برف خواهد بود.

براساس این گزارش از بعداظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه آسمان استان ابری همراه با وزش باد و بارش پیش‌بینی می‌شود که در قسمت‌های جنوبی و مرکزی به صورت باران و در مناطق شمالی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

به دلیل تقویت سامانه فوق با ورود سامانه فعال جنوبی، شدت بارش از یکشنبه شب تا اواسط روز دوشنبه است که در این مدت احتمال وقوع رعد و برق نیز وجود دارد.

دراین گزارش، کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب؛ (2 و 7)، (3 و 9) و (1 و 10) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

برهمین اساس، ورامین با 12 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با 10 درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه بارندگی در بازه زمانی، بعدازظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه و احتمال وقوع رعد و برق، تمهیدات لازم از سوی دستگاههای مربوطه اتخاذ شود.

کد خبر 361728

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha