یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: بر اساس بودجه سال ٨٦ کل کشور مبنی بر تامین مسکن برای آحاد ملت از جمله افراد کم درآمد راهکارهای متعددی در نظر گرفته شد که با عدم تاخیر مواجه بود و مسکن مهر شهرستان ری هم از آن مستثنی نبود و با تاخیر مواجه شد.

پروژه مسکن مهر کهریزک تکمیل شد

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر كهريزك، پس از روي كار آمدن دولت يازدهم و سركار آمدن دكتر جمالي پور به عنوان معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ري، پيگيري ها به صورت جدي روند خود را در پيش گرفت و همه ادارات بسيج شدن كه اين كار تحقق يابد از جمله بنياد مسكن انقلاب اسلامي، اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي و همراهي پيمانكاران متعهد معضل مسكن مهر شهرستان ري را مرتفع كرد.

در فروردين ماه سال ٩٤ پروژه ٦١٢ واحدي مهر آفتاب در بخش كهريزك پس از دو سال بلاتكليفي در شوراي مسكن شهرستان ري به مناقصه گذاشته شد و قرار داد دو جانبه‌اي بين مسكن مهر٢ و پيمانكار جديد (ايمانخواني) و هيات مديره اي كارامد (مهندس مصطفي اسلامي، روح الله كريمي و سودابه شفيعي) منعقد گرديد و در كمتر از ١٤ ماه آماده تحويل شد.

اين پروژه در ٣٣ بلوك ساختماني با اسكلت فلزي بنا شده و امكاناتي از جمله نماي تمام سنگ ، كف سراميك، لوله كشي و سيستم پكيج، آيفون تصويري، و آسانسور مي باشد. و واحدها ٦٩ تا ٨١ متري به صورت دو خوابه و داراي تراس و در راستاي مقررات كامل ساختمان سازي و نظام مهندسي ساخته شده كه توانسته نظر اكثر اعضا را تامين كند و تا ٧٥ درصد براي ساكنين پاركينگ طراحي شده است.

يكي از مزاياي مسكن مهر كهريزك تسهيلات ارزان قيمت، دسترسي آسان به مترو و نزديكي آن به مراكز تجاري و تفريحي شهري مي‌باشد.

پروژه مسکن مهر کهریزک تکمیل شد

اين پروژه عظيم در سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي با حضور استاندار محترم تهران سيد حسين هاشمي، مهندس مهرآبادي قائم مقام وزير راه و شهرسازي، دكتر عليجاني نماينده محترم مجلس، شهردار و اعضاي شوراي شهر كهريزك، ناصر دهقان، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران،دهياران شهرستان ري، حاتم شاکرمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، محمدزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، توكلي بخشدار كهريزك، بخشدار فشافویه، محمد صالح ضیایی مهندس سيد ناصر موسوي معاون فني و عمراني فرمانداري ويژه شهرستان ري مهندس مهدی مجیدی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداري ويژه شهرستان ري و دكتر جمالي‌پور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ري افتتاح گرديد.

کد خبر 361879

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha