همشهری آنلاین: بیستم فروردین ماه ۹۶ به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اعلام شد.

محمد سلطانی‌فر

دکتر محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب اظهار داشت: نتیجه داوری مقالات پس از بررسی از سوی اعضای کمیته علمی در تاریخ سی‌ام فروردین اعلام خواهد شد.

وی با بیان این که مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشند افزود: در دوازدهمین همایش‌ روابط‌ عمومی‌ الکترونیک همچون دوره‌های پیشین اصل مقالات به طور کامل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

رییس کمیته علمی دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک از تمامی اساتید، کارشناسان و علاقمندان به حوزه روابط‌عمومی دعوت کرد تا نسبت به ارسال مقالات خود حول یکی از محورهای اعلام شده اقدام نمایند.

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این همایش را تشکیل می‌دهند.

دوازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع اصلی روابط‌عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی و با محورهای روابط‌عمومی الکترونیک و اینترنت اشیاء، روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی شبکه‌ای، روابط‌عمومی الکترونیک و مدل‌های راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها، روابط‌عمومی الکترونیک و غافلگیری کسب‌وکارهای سنتی در مواجه با کسب‌وکارهای نوین، روابط‌عمومی الکترونیک، مدیریت اعتبار و اعتماد سازمان و روابط‌عمومی الکترونیک، روابط‌عمومی سبز، اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد.

علاقمندان به این همایش‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد خبر 362144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha