چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۵۴۹ هزار داوطلب در آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان تا فردا پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش ايسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده آزمون سراسری سال 1396 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه نوبت دوم (شبانه) غیرحضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی همچنین کد رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری 1396 فردا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 تعداد 549 هزار و 743 نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1396 ثبت نام کرده‌اند.

دکتر توکلی در پایان تاکید کرد: به تمام داوطلبانی که برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1396 اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده و حداکثر تا پایان روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ و مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام خود در این آزمون اقدام کنند

کد خبر 362207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha