همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریای راهبردی ارتش گفت: ارتقای توان دفاعی، مبتنی بر بازدارندگی است. ما به هیچ وجه در اندیشه تعرض به دیگران نبوده و نخواهیم بود.

حبیب الله سیاری

به گزارش روابط عمومی نیروی دریای راهبردی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در نخستین گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش در عین حال افزود: اگر کسی فکر تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، آن چنان جوابی می گیرد که پشیمان می شود.

وی با تاکید بر این که یکی از نتایج و اهداف ارتقای قدرت دفاعی ما، تامین امنیت منطقه است، افزود: قطعا با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و تکیه بر توان و دانش فرماندهان جوان، روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگیمان خواهیم افزود.

دریادار سیاری در ادامه روحیه، آموزش و مهارت را از اصول اولیه اجرای عملیات در صحنه ی رزم دانست و گفت: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا «مدیریت و نیروی انسانی خوب، معجزه می کند» که در همین راستا اگر ما روحیه سلحشوری داشته باشیم و با عشق، وارد عرصه کارزار و صحنه رزم شویم، یقینا موفق خواهیم بود، البته آموزش و مهارت ما نیز باید در جایگاهی باشد که بتوان به آن تکیه کرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، ایجاد فضای معنوی در حین اجرای ماموریت ها را اساس و لازمه دستیابی به توفیقات برشمرد و اظهار کرد: تمام عشق و علاقه ما این است که در فضای دین و ولایت خدمت می کنیم و همه ما موظف و ملزم هستیم که اجازه ندهیم این فضای معنوی حاکم بر یگان ها کمرنگ شود؛ چرا که این جو معنوی به ما روحیه می دهد، عزممان را راسخ تر می کند و توان رزم ما را بالا می برد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم رعایت مسائل ایمنی و امنیتی در اجرای ماموریت های پیش بینی شده خاطرنشان کرد: یک فرمانده و مدیر موفق باید در همه صحنه ها حضور داشته باشد و زیرمجموعه خود را با اصول ایمنی و امنیتی آشنا سازد؛ چرا که کوچک ترین سهل انگاری در این زمینه ها موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر می شود و پشیمانی های تلخ و بی حاصلی را در پی خواهد داشت.

امیر دریادار سیاری گفت: خوشبختانه اگر امروز به لطف خداوند متعال، نیروی دریایی راهبردی ارتش جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده و موجبات رضایت نسبی فرماندهی معظم کل قوا را فراهم آورده است، فقط و فقط به خاطر تلاش و کوشش همه شما عزیزان از پایین ترین رده تا رده های بالاست و این برای ما موجب سربلندی و بالندگی خواهد بود.

نخستین گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش اعم از مناطق یکم، دوم و سوم این نیرو، صبح امروز(چهارشنبه) با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در قرارگاه مقدم نداجا برگزار شد.

کد خبر 362242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha