همشهری آنلاین: مسابقات تنیس روی قهرمانی بانوان کارگر کشور با قهرمانی خوزستان در بخش تیمی و عنوان اولی نماینده اصفهان در بخش انفرادی به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات تنیس روی ميز قهرمانی بانوان کارگر کشور از صبح روز سه‌شنبه 26 بهمن ماه با شرکت 10 تیم در بخش تیمی و انفرادی در شاهرود برگزار شد.

در بخش تیمی که با شرکت 7 تیم در دو گروه برگزار شد، تیم‌های خراسان رضوی و تهران از گروه الف و اصفهان و خوزستان از گروه ب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت تیم خوزستان در دیدار فینال توانست با شکست خراسان رضوی عنوان قهرمانی را از آن خود نماید و تیم تهران نیز موفق شد با شکست اصفهان مقام سومی رقابت ها را به دست آورد.

در رقابت‌های انفرادی این دوره از مسابقات هم كه با شرکت 32 تنیس‌باز برگزار شد، رقیه حق‌شناس از اصفهان با شکست 3 بر 0 سعیده هویزه از خوزستان قهرمان شد. اکرم سرشاد از خراسان رضوی نیز موفق شد با شکست 3 بر 0 طوبی وفایی‌پور از اصفهان مقام سومی مسابقات را به دست آورد.

این دوره از رقابت‌ها به میزبانی هیات ورزش کارگری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری در شاهرود برگزار شد.

 

کد خبر 362380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha