یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

آنجلینا جولی که برای نخستین نمایش جهانی چهارمین فیلم خود همراه فرزندان و فرزندخوانده‌هایش به کامبوج سفر کرده، با پادشاه این کشور دیدار کرد.

سینما جهان

به گزارش همشهري، بازيگر و كارگردان آمريكايي كه جدايي‌اش از براد پيت موضوع مهم بسياري از رسانه‌هاي جهان در چند‌ماه گذشته بود، شنبه در منطقه سيم‌ريپ كامبوج مقابل خبرنگاران نشست تا از «اول پدرم را كشتند» بگويد. جولي اين فيلم را براساس كتاب خاطرات لونگ آونگ، نويسنده كامبوجي درباره دوران حكمراني خمرهاي سرخ در دهه 1970ساخته است. او پس از نمايش اول پدرم را كشتند با نورودوم سيهاموني، پادشاه كامبوج ديدار كرد.

اول پدرم را كشتند پس از «درسرزمين خون و عسل»، «نشكسته» و «كنار دريا» چهارمين تجربه كارگرداني جولي 41ساله است كه بعد از جدايي پرماجرا از پيت در اواخر تابستان گذشته، براي نخستين‌بار در انظار عمومي ظاهر شد. در سفر به كامبوج 6فرزند جولي همراهش بودند؛ مداكس 15ساله، پكس 13ساله، زهرا 11ساله، شايلو 10ساله و ناكس و ويوين، دوقلوهاي 8ساله. مداكس متولد كامبوج و نخستين فرزندخوانده اوست.

جولي در نشست خبري با اشاره به اينكه فيلم تازه خود را براي تشكر از مردم كامبوج ساخته، گفت: بدون كامبوج شايد من هرگز مادر نمي‌شدم. بخشي از قلب من امروز و براي هميشه در اين كشور است و بخشي از كشور شما هميشه با من است: مداكس! اول پدرم را كشتند كه سال آينده روي پرده مي‌رود، در كامبوج با بازيگران محلي ساخته شده و ريتي پن، كارگردان مستند نامزد اسكار «تصوير گمشده» ديگر تهيه‌كننده آن است.

خاطرات آونگ با نام «اول پدرم را كشتند: دختري از كامبوج به ياد مي‌آورد» سال 2000منتشر شد. كتاب داستان دختري است كه وقتي فقط 5سال داشت، شاهد به قدرت رسيدن خمرهاي سرخ در كامبوج بود. او در حالي در اردوگاه ويژه كودكان يتيم آموزش نظامي ديد كه 6خواهر و برادرش براي كار به اردوگاه‌هاي اجباري فرستاده شده بودند.

کد خبر 362582

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha