همشهری آنلاین: طی احکامی از سوی رییس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، نمایندگان استانی این ستاد در سال ۹۶ و در هجده استان مشخص و احکام خود را دریافت کردند.

نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ۹۶ در هجده استان معرفی شدند

علی شوقی‌بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود و به‌منظور شناسایی نخبگان و فعالیت‌های صورت پذیرفته توسط مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و همچنین تسهیل در حضور علاقمندان سایر استان‌های کشور در برنامه‌های‌ این ستاد در سال 96، طی احکامی نمایندگان هجده استان معرفی و فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: بر همین اساس آقایان و خانم‌ها جواد آهنگری در استان آذربایجان‌شرقی، حجت فیروزبخت در استان آذربایجان‌غربی، مهین صدیقی در استان اردبیل، غلامرضا قائدیها در استان اصفهان، عباسعلی بهاری در استان خراسان جنوبی، امیر پورمهدی در استان خراسان رضوی، علی‌اصغر ایزدی در استان خراسان شمالی، لیلی بنی‌اسدی در استان سیستان و بلوچستان، مسعود عطایی‌نژاد در استان فارس، معصومه شیشه‌گرها دراستان قزوین، رضا صالحی در استان قم، حمید حسینی در استان کرمان، اصغر عظیمی‌مصر در استان کرمانشاه، علی یازرلو در استان گلستان، فاطمه قدیمی در استان گیلان، احمد مظفری در استان مازندران، شیرزاد عزتی در استان هرمزگان و سیدحسین میرحسینی اردکانی در استان یزد، به عنوان نمایندگان ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 96 منصوب شدند.

در متن احکام صادره آمده؛ امروزه نقش روابط‌عمومي و ارتباطات در توسعه‌ي جوامع بشري غيرقابل انکار بوده و بصورت يک پديده‌ي مهم نمود عيني يافته است.

ستاد برگزاري هفته روابط‌عمومي، با درک اين مهم و در راستاي رشد و تکامل فعاليت‌هاي روابط‌عمومي در کشور، با استفاده از تجربيات و بکارگيري دانش اساتيد، متخصصان و فعالان اين حوزه در تلاش است نسبت به برگزاري پنجمين هفته روابط‌عمومي اقدام نمايد.

بدين منظور و در راستاي تقويت فعاليت‌هاي اين دبيرخانه در سراسر کشور و با توجه به حسن سوابق و تجربيات ارزنده جناب‌عالي در عرصه روابط‌عمومي، به موجب اين حکم به عنوان نماينده استانی ستاد برگزاري هفته روابط‌عمومي منصوب مي‌شويد.

اميد است تا با استفاده از توانايي‌هاي فردي و بکارگيري ديگر نيروهاي متخصص استان علاوه بر اجراي برنامه‌هاي اين ستاد، نسبت به ارتقاي جايگاه روابط‌عمومي در کشور اقدام نماييد. همواره موفق و مويد باشيد.

لازم به ذکر است پنجمین هفته روابط‌عمومی اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.7pr.ir و تماس تلفنی از طریق شماره 88807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد خبر 362598

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha