دختر سیزده‌ساله وقتی در اینستاگرام با پسری آشنا شد، تصورش را هم نمی‌کرد که او سارق است و نیتی شوم در سر دارد.

19بهمن‌ماه امسال مردي به همراه دختر سيزده ساله‌اش به كلانتري 104عباس‌آباد رفت و عنوان كرد كه دخترش در دام پسرجواني به نام مهرداد گرفتار شده است.پدر اين دختر به مأموران گفت: چند وقت پيش متوجه شدم كه دخترم دچار افسردگي شده است. وقتي از او علتش را پرسيدم به من گفت كه پسري او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. اين دختر نوجوان در توضيح ماجراگفت:در شبكه مجازي اينستاگرام در حال جست‌وجو بودم كه به‌صورت اتفاقي پسري را فالو كردم و با او آشنا شدم.

اوايل ارتباط ما در حد چت بود تا اينكه مهرداد از من خواست تا يكديگر را ملاقات كنيم.وي ادامه داد: ساعت 20:30نهم بهمن‌ماه با يكديگر در محدوده سيدخندان قرار ملاقات گذاشتيم اما مهرداد در نخستين ديدار، با تهديد مرا به منطقه‌اي خلوت در آن محدوده كشاند و نقشه شوم خود را اجرا كرد. او پس از آنكه مرا مورد آزار و اذيت قرار داد، گوشي موبايلم را هم سرقت كرد و فراري شد.

  • دستگيري

با اعلام اين شكايت، مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران با دستور قاضي شعبه هشتم دادگاه كيفري يك تهران تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند و با انجام اقدامات اطلاعاتي مهرداد جوان 19ساله را شناسايي و دستگير كردند. اين پسرجوان در بازجويي‌ها اقرار كرد كه سال 85پدرو مادرش از هم جدا شدند و او به همراه مادرش زندگي مي‌كند. او در ادامه به سرقت از دخترنوجوان و آزار و اذيت وي اقرار كرد و با قرار قانوني جهت انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

در همين حال سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي تهران ضمن هشدار در اين خصوص گفت :شبكه‌هاي مجازي همچون تلگرام، اينستاگرام و... درصورت عدم‌ارائه آموزش كافي و نظارت كافي از سوي خانواده‌ها مي‌تواند به فضايي بسيار پرخطر براي گروه‌هاي سني نوجوان و جوان به‌ويژه براي دختران تبديل شود.ضمن آنكه اساسا در دسترس بودن چنين شبكه‌هايي براي گروه سني پرخطر جامعه و استفاده خصوصي از اين شبكه‌ها به هيچ عنوان از سوي پليس به خانواده‌ها توصيه نمي‌شود.

کد خبر 362738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha