همشهری آنلاین: هفته چهارم از دور دوم رقابت‌های لیگ برتر که به دلیل عدم برگزاری به روز دوشنبه (۲ اسفند) موکول شده بود، با انجام ۴ دیدار به پایان رسید.

Basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسكتبال، در آبادان تیم پالایش نفت این شهر موفق شد علی‌رغم واگذاری کوارتر اول با حساب 26 بر 22 ، در نهایت بازی را با حساب 93 بر 82 به سود خود تمام کند.

در تبریز هم تلاش تیم‌های پتروشیمی بندر امام صدر نشین و شهرداری تبریز به سود شاگردان مهران شاهین طبع در تيم جنوبي تمام شد و این تیم با حساب 93 بر 63 حریف خود را مغلوب کرد.

در تهران و تالار بسکتبال آزادی ديدار تیم‌های نیروی زمینی تهران و شهرداری گرگان با نتیجه 75 بر 62 به سود میزبان به اتمام رسید و در نهایت در آخرین بازی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری کاشان رویاروی هم قرار گرفتند که تیم میزبان 81 بر 74 بازی را با برد پشت سر گذاشت.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های شهرداری اراک و لوله آ اس شیراز به دلیل عدم حضور تیم شیرازی در اراک برگزار نشد و 20 بر 0 باخت فنی برای نماینده شیراز منظور شد.

نتایج کلی بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان 93 شیمیدر تهران 82

شهرداری تبریز 63 پتروشیمی بندر امام 93

نیروی زمینی تهران 75 شهرداری گرگان 62

دانشگاه آزاد اسلامی تهران 81 شهرداری کاشان 74

شهرداری اراک 20 لوله آاس شیراز 0 (باخت فنی)

در دور دوم رقابت‌ها از مجموع 10 تیم حاضر در جدول، تیم‌های با رتبه فرد در یک گروه و تیم‌های با رتبه زوج در گروه دیگر قرار گرفته و به صورت رفت و برگشت بازی‌های خود را انجام خواهند داد تا تکلیف 8 تیم صعودکننده به مرحله حذفی مشخص شود.

ضمنا ديدارهاي هفته اول از دور سوم ليگ برتر روز پنجشنبه (5 اسفند) برگزار خواهد شد كه در اين روز دو تيم شهرداري گرگان و لوله آ اس شيراز استراحت خواهند داشت.

 

کد خبر 362761

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha