سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

عروس و خواهرشوهر در نقش خریدار وارد طلافروشی‌ها می‌شدند و وقتی حواس مغازه‌دار را پرت می‌کردند دست به سرقت می‌زدند.

متهم

 اين 2 زن از 2 ‌ماه قبل با شكايت چند طلافروش تهراني تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. آنها شگردشان اين بود كه به بهانه خريد طلا وارد مغازه‌هاي طلافروشي‌ مي‌شدند و يكي از آنها به بهانه ديدن طلاها و پرسيدن سؤالات مختلف شروع به سرگرم كردن طلافروش مي‌كرد تا ديگري در فرصتي مناسب، چند قطعه طلا سرقت كند.

با افزايش اين سرقت‌ها تصاوير دزدان از طريق دوربين مداربسته به‌دست آمد و پس از بررسي آلبوم مجرمان سابقه‌دار مشخص شد كه يكي از آنها معروف به كتي، سابقه‌دار است و پيش از اين 8 بار به اتهام سرقت از طلافروشي‌ها دستگير شده و به زندان افتاده است. با اين سرنخ، مأموران اداره هفدهم پليس آگاهي پايتخت با دستور قاضي موسوي داديار شعبه اول دادسراي ويژه سرقت، پاتوق‌هاي احتمالي كتي را زيرنظر گرفتند تا اينكه چند روز پيش وي را به دام انداختند.

اين زن در بازجويي‌ها اقرار كرد كه با همدستي خواهرشوهرش و نامزد وي به 27فقره طلافروشي در تهران دستبرد زده‌اند. به گفته كتي، نامزد خواهرشوهرش نقش راننده را داشت تا آنها پس از اجراي نقشه دزدي به سرعت سوار ماشين وي شده و فرار كنند. كتي حتي اقرار كرد كه به تنهايي به چند طلافروشي در شهرستان قم، رامسر و اصفهان با همين شگرد دستبرد زده و طلاها را به مالخري با قيمت پايين فروخته است. با اعترافات وي، 2 عضو ديگر باند دستگير شدند و براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره هفدهم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفتند.

کد خبر 362868

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha