همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایان رزمایش سه روزه پیامبر اعظم (ص) در منطقه مرکزی و شمال شرق کشور خبر داد و گفت: این رزمایش امنیتی - دفاعی با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود در یگان های پیاده، هوا نیروز، مکانیزه و تکاور پایان یافت.

محمد پاک پور

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاک پور این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام این رزمایش به مردم سرافراز ایران اسلامی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چه بود، گفت: پیام این رزمایش برای مردم کشور ما این است که نیروهای مدافع نظام آمادگی کامل دارند تا در مقابل هر تهدید احتمالی پاسخ کوبنده و دندان شکنی بدهند.

وی ادامه داد: همچنین پیام این رزمایش برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه استکبار جهانی این است که بی عقلی نکنند و توان نظامی و رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را قدرتمند بدانند و آگاه باشند که اگر حرکتی در راستای تجاوز به این مرز و بوم از خود نشان دهند، این توان در نیروهای مسلح وجود دارد که به آنها پاسخی کامل و کوبنده داده شود.

بنابراین گزارش، در مرحله نخست این رزمایش اهداف دشمن فرضی با راکت‌های پیشرفته، هوشمند و نقطه زن در کلاس های مختلف مورد اصابت قرار گرفت.

همچنین در روز دوم از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 ، بیمارستان سیار 120 تختخوابی سردار سرلشکر پاسدار شهید نورعلی شوشتری از سوی مرکز بهداری شمال شرق نیروی زمینی سپاه در بخش کاریز منطقه عمومی تایباد بر پا شد.

رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 نیروی زمینی سپاه که از روز(دوشنبه 2 اسفند) با پرتاب راکت های پیشرفته و هوشمند و نقطه زن در کویر مرکزی ایران و با رمز مقدس «یا رسول الله یا رسول الله یا رسول الله» و با شعار «نمایش اقتدار و امنیت پایدار» با حضور یگان های توپخانه، پدافند، پهپاد، پیاده و هوانیروز نیروی زمینی سپاه آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه 4 اسفند) با دستیایی کامل به اهداف مورد نظر پایان خواهد یافت.

کد خبر 362938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha