همشهری آنلاین: با بسته شدن پرونده انتخابی تیم ملی کاراته بانوان، زهرا طرازپور، زهره برزگر، شیما آل سعدی، بهنوش نجفی و زهرا برزگر در ۵ وزن بیشترین برد و امتیاز را به دست آورده و نفرات اول اوزان خود شدند.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان که با انجام مبارزات کاراته‌کاهای اوزان 50-، 55-، 61، 68- و 68+ کیلوگرم در سالن شهید کبكانیان تهران انجام شد، در نهایت نفرات برتر هر وزن معرفی و منتخبین جواز حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا معرفي شدند.

  • وزن 50- کیلوگرم

در اين وزن که 4 کاراته‌کا حضور داشتند، زهرا طرازپور به عنوان نفر اول معرفی شد، فرشته موسوی و سارا بهمن‌یار هم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و فاطمه چیذری در جایگاه چهارم قرار گرفت.

  • وزن 55- کیلوگرم

در اين وزن 5 کاراته‌کا حضور داشتند که در نهایت زهره برزگر نفر اول این وزن لقب گرفت، زهرا کرم‌پور، زینب تقوی و آناهیتا یحیی‌پور به ترتیب دوم تا چهارم شدند. نفر پنجم این وزن هم مینا دژوان بود.

  • وزن 61- کیلوگرم

شیما آل سعدی و شبنم واحدی در اين وزن به دلیل تفاضل اول و دوم شدند. ملیکا احدی، فاطمه طرازپور و مهدیه مهدی‌نیا هم به ترتیب سوم تا پنجم شدند.

  • وزن 68- کیلوگرم

در اين وزن بهنوش نجفی یکی از موفق‌ترین کاراته‌کاهای این دوره از رقابت‌ها بود و با اقتدار نفر اول این وزن لقب گرفت. بعد از او شقایق واحدی در جایگاه دوم قرار گرفت. مبینا کاویانی سوم شد و شیما کاظمی در رده چهارم جای گرفت. هنگامه جعفری هم نفر آخر این وزن شد.

  • وزن 68+ کیلوگرم

در سنگین وزن هم 10 مبارزه بین 5 کاراته‌کا انجام شد تا زهرا برزگر، دیگر کاراته‌کای موفق این پیکارها لقب بگیرد و نفر اول اين وزن شود. مونا غلامی، شنه کاظمی و رویا زندی هم رده‌های دوم تا چهارم این وزن را به خود اختصاص دادند. فاطمه چاپاری هم نفر پنجم این وزن شناخته شد.

هدایت تیم‌ ملی کاراته بانوان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی برعهده سمانه خوش‌قدم و لیلا بهرامی است.

مدعوین به اردوی تیم ملی به زودی از سوی کادرفنی معرفی می‌شوند.

 

کد خبر 363141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha