همشهری آنلاین: راند نخست مسابقات لیگ پاراموتور کشور در بخش اسلالوم در یزد برگزار شد و طی آن محمدمهدی اسدی توانست به مقام نخست برسد.

Paramotor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این مسابقات در ۳ تسک برای راند انتخابی برگزار شد و ۸ خلبان به راند یک چهارم نهایی راه یافتند. از جمع این ۸ خلبان و پس از برگزاری ۳ تسک، ۴ خلبان به راند نیمه نهایی وارد شدند.


۴ خلبان برتر پس از رقابت در یک تسک به راندهای نهایی و رده‌بندی رسيده و سپس با ۲ تسک متفاوت نفرات برتر را مشخص کردند.

در پایان این مسابقات نفرات برتر به این شرح معرفی شدند:

نفر اول: محمد مهدی اسدی با امتیاز ۹۹۷٫۲۴

نفر دوم: یوسف آقارفیعی با امتیاز ۹۱۱٫۳۲

نفر سوم: مسعود حیاتی با امتیاز ۷۱۰٫۲۵

محمد رازقی، مسئول مسابقات گفت: هدف از برگزارى لیگ، برقرارى شرایط یکسان براى همه شرکت‌کنندگان در طول یک سال است. ضمن این که بهترین نتایج ٣ مسابقه از ۵ مسابقه در طول یک سال میلادى ملاک انتخاب نفرات برتر لیگ خواهد بود.

وی افزود: مسابقات با استفاده از مقررات Section 10 فدراسیون جهانى FAI برگزار می‌شود و در دو رشته اسلالوم و استاندارد خواهد بود.

در مسابقات اسلالوم، هدف ارزیابى توانایى خلبانان در حداکثر سرعت و انجام مانور مناسب براى عبور از موانع در حداقل زمان است. اما مسابقات استاندارد، ارزیابى توانایى خلبانان در ناوبرى و دقت کافى براى مدیریت مصرف سوخت و زمان خواهد بود.

رازقی در پایان از آقایان دهقان؛ مسئول کمیته ورزش‌های هوایی استان یزد، مسعود رحیمی مدیر فنی و دیگر نفراتی که در امر برگزاری این مسابقات تلاش کردند تقدیر نمود.

کد خبر 363259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha