همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت رجا از آمادگی ۸۶۰ واگن برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از یک میلیون صندلی پیش‌بینی شده برای سفرهای نوروزی در رجا، تاکنون بلیط ۲۳۰هزار صندلی پیش‌فروش شده است.

Train

به گزارش مهر، محمد رجبی در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران ادامه داد: سفرهای نوروز ۹۶ را با ۳۰ واگن نو و نوسازی شده آغاز می‌کنیم که ۱۲ واگن آن نو بوده و توسط شرکتهای داخلی تولید شده‌اند.

رجبی اظهار داشت: شرکت رجا سهم حدود ۲ درصدی در جابه جایی مسافر به عهده دارد که برنامه براین است که در ۱۰ سال آینده این سهم به ۵ درصد برسد.

به گفته مدیرعامل شرکت رجا، حدود ۱ میلیون صندلی برای سفرهای رفت و برگشت مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است که تاکنون بلیت حدود ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار صندلی فروخته شده است و امید می‌رود که طی دوسه هفته آینده این رقم افزایش یابد.

رجبی بیان کرد: روزانه ۱۳۵ رام قطار در ۲۱ روز پیک سفرهای نوروزی در مسیرهای مختلف جابه جا می‌شوند که در کل ایام نوروز به ۲۸۰۰ رام قطار می‌رسد.

وی تصریح کرد: در سالجاری به دلیل خروج ۳۰۰ واگن از ناوگان ریلی شاهد کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی در ظرفیت صندلی‌ها نسبت به سال گذشته هستیم.

کد خبر 363268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha