یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تلفن همراه تاریخی نوکیای ۳۳۱۰ به زودی به بازار بازخواهد گشت.

Nokia۳۳۱۰

به گزارش تلگراف شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال که مالک کنونی برند تلفن‌های نوکیا است، قرار است که مجموعه جدیدی از تلفن‌های همراهش از جمله این تلفن کلاسیک را در اواخر این ماه در کنگره جهانی موبایل به نمایش بگذارد.

نوکیا ۳۳۱۰ که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ به بازار آمد، به خاطر طول عمر چند روزه باتری، توانایی تحمل سقوط از ارتفاعات زیاد و بازی کلاسیک «اسنیک» بر روی آن محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

این تلفن نوستالژی‌ برانگیز که چند سال است که دیگر در بازار نبود است، احتمالا تغییراتی برای روزآمد شدن پیدا خواهد کرد، اما هنوز معلوم نیست که سازنده تا چه حدی آن را مدرنیزه می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نوکیا ۳۳۱۰ قیمتی ۵۰ پوندی خواهد داشت و برای عمل کردن به عنوان تلفن دوم طراحی شده است. جزئیاتی درباره خصوصیات جدید این تلفن و چگونگی کار آن منتشر نشده است.

نوکیا ۳۳۱۰ اصلی با وزن ۱۳۳ گرم امکان تلفن زدن و پیام متنی فرستادن را به کاربر می‌داد، اما دوربین نداشت و نمی‌توانست به اینترنت  متصل شود. اما این تلفن به خاطر غیرقابل‌تخریب بودن و دوام فوق‌العاده‌اش و همچنین مدت طولانی (گاهی تا دو هفته) که با یک بار شارژ باتری می‌توانست کار کند، شهرت پیدا کرد.

شرکت فنلاندی نوکیا در سال ۲۰۱۴ بخش تلفن‌های همراهش را به شرکت مایکروسافت فروخت و نام برند نوکیا برای تلفن‌های همراه  به شرکت تازه‌تشکیل‌شده اچ‌ام‌دی واگذار شد.

کد خبر 363339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha