همشهری آنلاین: هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال عصر روز یکشنبه (۸ اسفند) با ۷ دیدار همزمان برگزار شد.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مهم‌ترین دیدار هفته تیم‌های گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی با هم روبرو شدند. این دیدار که با حضور پرشمار تماشاگران اصفهانی در سالن پیروزی برگزار شد، در نهایت با برتری تیم اصفهانی خاتمه یافت. نیمه اول این بازي را گیتی‌پسند با برتری ۲ بر یک به سود خاتمه داد. بازی در نیمه دوم تا آخرین دقایق با همین نتیجه دنبال می‌شد، اما ککو، بازیکن برزیلی تاسیسات کار را به تساوی کشاند تا این که لحظاتی بعد عالیقدر شلیک برتری را روانه دروازه نظری کرد و گیتی‌پسند بازی بزرگ را به سود خود خاتمه داد و اختلاف ۴ امتیازی‌اش در بالای جدول را حفظ کرد و تاسیسات به سومین باخت پیاپی خود رسید.

در تبریز تیم دبیری مقابل فرش آرا غافلگیر شد و ابتدا دوبار دروازه‌اش باز شد، اما رفته رفته به بازی برگشت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد تا به تعقیب گیتی‌پسند ادامه دهد.

در کرج هم مقاومت البرز در نیمه اول مصاف سختی را برای مسی‌ها رقم زد. شاگردان افضل نیمه اول را به زحمت با برتری با یک گل به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم جشنواره گل به راه انداخته و ۶ بر یک پیروز شدند.

در بازی‌هاي حساس پایین جدول تیم طرح و توسعه الوند با شکست نزدیک مقابل شهرداری ساوه از لیگ برتر خداحافظی کرد و به لیگ دسته اول سقوط کرد. در این بازی شاگردان حسن‌زاده به پیروزی‌های خود را ادامه دادند تا به دو امتیازی تاسیسات برسند.

در شیراز تیم ارژن موفق شد دانشگاه آزاد را شکست دهد تا تیم تهرانی در آستانه سقوط قرار بگیرد. با توجه به شکست آذرخش مقابل شهروند ساری در قلعه عقاب‌ها، تیم بندرعباسی هم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند.

در اهواز هم تیم حفاری در شرایطی که با دو گل از یاسین پیشرو عقب بود، در نهایت برنده بازی شد تا در کورس مدعیان باقی بماند.

کد خبر 363360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha