همشهری آنلاین: وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جدیدترین موشک کروز دریایی ایران با نام «نصیر» در رزمایش ولایت ۹۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با موفقیت مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین دهقان

به گزارش وزارت دفاع،‌ سردارسرتیپ پاسدار حسین دهقان با اعلام این خبر اظهارداشت: در جریان رزمایش بزرگ نیروی دریایی ارتش که با نام ولایت 95 در آب‌های جنوب کشور درحال برگزاری است، جدیدترین موشک کروز دریایی ساخت وزارت دفاع با نام «نصیر» پرتاپ و با موفقیت به هدف اصابت کرد.

رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از صبح روز گذشته هشتم اسفند با اعلام رمز یا زهرا (س) ازسوی فرمانده نداجا و ازعرشه پیشرفته ترین ناوشکن ایرانی به صورت رسمی آغاز شد.

در رزمایش بزرگ دریایی ولایت 95 که درمحدوده ای به وسعت 2 میلیون کیلومترمربع ازتنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگه باب المندب تا مدار 10 درجه در حال برگزاری است، یگان های شناور زیرسطحی و سطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش با به همراه داشتن بالگردهای دریایی درقالب ناوگروه های دفاعی در عمق و در محورهای مشخص شده مستقر و ماموریت های محوله را برابر برنامه های تدوین شده اجرا می کنند.

کد خبر 363451

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha