شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: همه‌ی ما در اوج بی‌پولی و فقر به دنبال یافتن راهی هستیم که شروع سال جدید را به کام خود شیرین‌تر کنیم. دیدن خانواده برای شادکام شدن کافی است اما با اندکی تلاش می‌توان این با هم بودن را صد چندان لذت‌بخش کرد.

travel Iran

travel Iran

ما پیشنهاد می‌کنیم برای این شادکامی ته گاوصندوق را دستمال بکشید و روی خریدهای مقرون به صرفه فکر کنید تا هم تنهایی سرخوش شوید و هم دسته جمعی با اعضای خانواده شاد باشید.

با ما همراه باشید تا ده حرکت اساسی را برای مهمانی و سفر نوروزی و روز طبيعت به شما نشان بدهیم.

  • مونوپاد سلفی با یک لنز فیش‌آی بگیرید و پشت سر هم سلفی بگیرید

 بهتر است با خرید یک مونوپاد سلفی و یک لنز فیش‌آی یک بار برای همیشه برای گرفتن عکس های پر جمعیت خاتمه بدهید تا 10 سال بعد که خواستید عکس‌ها را دوباره نگاه کنید مدیون تکنولوژی زمان خود نباشید.

  • خرید یک اسپیکر همراه بلوتوث

زیلو را بردارید ببرید یک کیلومتر وسط دشت و دمن پهن کنید و با یک اسپیکر همراه بلوتوثی لذت ببرید.

  • دوربین حرفه‌یی برای شکار دقیق لحظات

این یکی کاری نیست که همه انجام بدهند. معمولاً الان هر کسی را ببینی به دوربین گوشی‌ موبایلش اکتفا کرده و خودش را راحت می‌کند اما دوربین حرفه‌یی چیز دیگری است. اگر دوست دارید که عکس‌هایی در حد عکس جلد مجله‌ها از خودتان در طبیعت بگیرید یا کُرک‌های پای زنبور عسل که در حال مکیدن شهد گل‌ها است را شکار کنید، بهتر است کاری که همیشه می‌خواستید انجام بدهید را امسال عملی کنید.

  • صندلی و کیف وسایل کودک بگیرید

اگر بچه ها را با خود به مسافرت و پیک نیک و سیزده به در می برید حتما چاره ای برای سرگرم شدن شان پیدا کنید. یک کیف مخصوص وسایل کودک هم خیال شما را راحت می‌کند که مدام برای پیدا کردن مدادرنگی، خرس صورتی که دمش پروانه دارد، پاک کن، بیسکوییت ساقه طلایی، جوراب و تفنگ آب پاش مجبور نمی‌شوید وسط پمپ بنزین با مادر بچه‌ها باربند و صندوق عقب را منفجر کنید.

  • فلاسک چای دوقلو و صندلی پیک نیک برای لم دادن

دسته جمعی بنشینید و هی چایی بخورید و حالش را ببرید. یادتان باشد که فلاسک‌تان هم دوقلو باشد. پس سعی کنید بساط لم دادن و استراحت را با خود به همراه داشته باشید.

  • یک هدفون درجه یک بخرید

یک هدفون درجه یک بخرید تا متوجه بشوید که موسیقی یعنی چه! برای خودتان جالب خواهد بود که متوجه شوید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان چه جزئیاتی داشتند که شما تا حالا به آن‌ها پی نبرده بودید.

  • کتاب برای یک ثانیه زیاد کردن سرانه مطالعه کشور

کتاب کماکان بزرگترین منبع کسب دانش و بینش است. شاید عید امسال زمان مناسبی برای خواندن زندگی‌نامه افراد موفق، سفرنامه‌ی آدم‌های مشهور یا اصلاً مطالعه کردن مباحث جامعه شناسی و روانشناسی باشد.

  • ست مسافرتی پتو و بالش داشته باشید تا بی حاشیه ریلکس کنید!

شما برای خودتان پتو و بالش و چشم‌بند خواب داشته باشید تا مثل سلطان واقعی جاده‌ها مستقل یک گوشه‌ای لم بدهید و لذت ببرید.

  • کوله‌پشتی بخرید و به افق‌ها خیره شوید!

مثل این طبیعت‌گردهای حرفه‌یی رفتار کنید که یک کیف به کول‌شان می‌اندازند و عکس خودشان را در حالی که عصای کوهنوردی و عینک آفتابی دارند و به افق‌های دوردست خیره می‌شوند.

کد خبر 363456

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha